וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורנה בנאי בארוחה עם החברה והילד

וואלה! סלבס | צילום: ניר פקין

16.10.2012 / 0:17

עם עליית העונה החדשה של "מצב האומה", אורנה בנאי דאגה לפנק את צלם הפפראצי בסט תמונות מסקרן שצולם בשיטוט אקראי עם בת זוגה. וואלה! סלבס ישנן בנות

כוכבת "מצב האומה", לא הותירה אף שלד בארון: עכשיו כשסאגת היציאה ממנו נמצאת מאחוריה, אורנה בנאי יכולה לפרוץ אל העולם בסערה, ולא לפחד מאף צלם פפראצי שיתעד את שגרת יומה. מכיוון שהיא נוטה לשמור על פרטיותה, הטיול המשפחתי אליו הצטרפו בת זוגה ובנה של בנאי, אמיר, תועד עם טשטוש קטן. סקרנים?

אורנה בנאי. ניר פקין
אפשר רק לדמיין. אורנה בנאי והחמולה/ניר פקין

בנאי, שחורה מתמיד (אך לא מהסוג של אחיה הקטן, אביתר), פסעה יחד עם הצמודה ובנה ברחובות תל אביב, לאחר ארוחת ערב במסעדה, ולא התרגשה מנוכחותה המורגשת של המצלמה. כזכור, אמיר הקטנטן שהפציע לחיינו בשנת 2003 (לידה שלוותה בפרשיה שפרטיה נותרו עמומים עד עצם היום הזה), הוא בנם המשותף של בנאי ואהרון ברנע.

אורנה בנאי. ניר פקין
מצליחים? שוב, החמולה/ניר פקין

הסוד הגדול של בנאי בדבר מיניותה, אותו נשאה והסתירה שנים רבות, התגלה לפני כשנה, כשהחליטה להתראיין למגזין "7 ימים". בין דפי העיתון התוודתה שהיא אכן חובבת נשים, ואף נמצאת בזוגיות מאושרת עם אישה. כך הצליחה להדוף מעליה את גלי השמועות שתקפו מעת לעת, ואישרה את הידוע לכל. ובכן, אורנה, גם אז זה לא היה אישיו, תשאלי את דג'נרס מקבילתך.


וואלה! סלבס ממתינה לרגע בו יפתחו לה את דלת הארון בו היא נעולה.


אורנה בנאי יוצאת מהארון

אורנה בנאי תורמת מתנות

אורנה בנאי. ניר פקין
שבתות אצל אהרל'ה?/ניר פקין
אורנה בנאי. ניר פקין
קר שם בחוץ. וגם נעים. ומלטף./ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully