וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: כוכבת 'גוסיפ גירל' בעירום מלא

שירות וואלה! סלבס

15.10.2012 / 11:55

טיילור מומסן, המוכרת לנו יותר כג'ני האמפרי מסדרת הטלוויזיה "אחת שיודעת", עולה מדרגה בקריירה ומככבת בוידיאו בעירום מלא. וואלה! סלבס לא מצנזרת

מי שהתגעגע לטיילור מומסן, יוכל עכשיו לצרוך אותה באופן הרבה יותר נועז מבעבר. השחקנית אמרה "ביוש" לימיה ככוכבת נוער, ועברה לשחק במגרש של הגדולים: מומסן הצטלמה בעירום לקליפ חדש שהופץ ברשת, השייך ללהקה האלטרנטיבית, The Pretty Reckless, בה היא מתפקדת כסולנית וגיטריסטית מובילה.

בקליפ הפרובוקטיבי שצולם תחת המים, מומסן מדקלמת פיוט בחרוזים, ועושה זאת במלוא תפארתה – ללא צבעים ובעירום מלא. בנוסף להתערטלות המרהיבה, בוידיאו נרשמו גם כמה קלוז אפים יצירתיים של שיערה, ידיה ועיניה.

זו לא הפעם הראשונה שמומסן יוצרת פרובוקציות תוך שימוש בעירום: מופעי הרוק שלה הם כבר מזמן אירועים רווי דיסטורשיין שלא כדאי להפסיד, כשהמוזיקה מהווה רק דקורציה לסטרפטיז מרחיק לכת ומעריצות נלהבות אשר נותרות טופלס תחת אור זרקורים, כשקול צווחות טורדני מלווה את הסצנריו.


וואלה! סלבס מעלה מדי שבוע לרשת סרטוני ספוקן וורד הכוללים את מיטב משפטי "וואלה! סלבס". היא מעולם לא נאלצה לעשות סטרפטיז, כיוון שחלה עליה צנזורה אוטומטית.


כוכבות הילדים הכי לוהטות בעולם

בדיקה גופנית: טיילור מומסן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ילדה רעה. טיילור מומסן/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully