וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדונה מתפשטת למען הילדה הפקיסטנית

שירות וואלה! סלבס

14.10.2012 / 10:51

הדיווה שוב התפשטה במהלך הופעה בלוס אנג'לס, והפעם הקדישה את השיר למלאללה, תוך שהיא צועקת לקהל לתמוך בנשים ובחינוך. וואלה! סלבס זכויות האדם

מדונה ממשיכה להשתמש במסע ההופעות החדש שלה MDNA, אותו פתחה בישראל, כבמה למען זכויות האדם בעולם כולו. לאחר שבמהלך הופעה ברוסיה, הביעה הזמרת את תמיכתה בלהקת הבנות "פוסי ריוט", שנעצרה על ידי השילטון, וכתבה על גבה את שם הלהקה, עכשיו מדונה ממשיכה בתמיכה שלה בזכויות האדם.

בשבוע שעבר, במהלך הופעה שלה בלוס אנג'לס, עצרה הזמרת את המופע וסיפרה לקהל על ילדה פקיסטנית בשם מלאללה שנורתה לאחר שהעזה לכתוב בבלוג שלה על כמה החינוך הוא דבר חשוב עבורה. "הטאליבן עצרו את האוטובוס שלה וירו בה" אמרה הזמרת, "האם אתם קולטים כמה זה חולני וכמה אתם ברי מזל?" צעקה מאדג' לקהל, שהריע לה במחיאות כפיים, "אז תתמכו באנשים שתומכים בחינוך ותתמכו באנשים שתומכים בנשים".

אך כיאה לדיווה, היא לא הסתפקה רק במילים ובמהלך השיר "human nature" חשפה אסתר את גבה, כשעליו כתוב השם מלאללה ואמרה "בוא נתפלל שהיא תשרוד. קוראים לה מלאללה וזה לכל הבנות בעולם שמגיע להן הזכות להשמיע את קולן". לאחר שסיימה את הנאום, המשיכה מדונה את השיר וביצעה מופע סטרפטיז על הבמה.


גם וואלה! סלבס הייתה מוכנה לעשות סטרפטיז למען זכויות האדם. האמת, שגם סתם בשביל הכייף.

לא פעם ראשונה: מדונה חושפת פטמה במהלך הופעה

  • עוד באותו נושא:
  • מדונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully