וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מברוק: איילה רשף וטומי אלתגר התחתנו

וואלה! סלבס | צילום: ניר פקין

27.9.2012 / 20:56

שנתיים וחצי אחרי הדייט הראשון, זוג יוצאי הריאליטי הפוטוגני אמר "איי דו" בנוכחות מאות מוזמנים. היא הקסימה בלבן, הוא הרשים עם קפוארה. וואלה! סלבס לובשת לבן

עכשיו זה רשמי: איילה רשף וטומי אלתגר, היא מ"האח הגדול" והוא מ"הישרדות", בעל ואישה כדת משה וישראל. זוג יוצאי הריאליטי המקומי, שהחלu לצאת לפני כשנתיים וחצי ועורר תהיות עד כמה הרומן בין השניים אמיתי, הוכיח לכולם שהאהבה מנצחת (או לפחות השילוב בין כמה גנים מוצלחים) ונישא הערב (ה') בגן האירועים "הנחלה" שבמושב בית עובד.

איילה רשף. ניר פקין
מזל טוב. איילה וטומי/ניר פקין

אחרי שוואלה! סלבס גילתה לכם שאיילה חגגה לאחרונה מסיבת רווקות תאילנד סטייל, השניים נישאו אל מול קהל של כ-450 אורחים נוצצים, שכלל את: מעיין חודדה, עידן יניב, דנה רון ביחדש עם בעלה, סוכנם של הזוג הנשוי, יריב נתי, נועה וולמן ואיש העסקים לב לבייב, ועוד חברים מבית "האח הגדול" והאי של "הישרדות".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חמודים/מערכת וואלה!, צילום מסך

איילה הנרגשת (שפעם אמרה שהיא אוהבת את טומי רק "כי הוא יפה") החליפה שתי שמלות לבנות יוקרתיות ואילו טומי הספורטיבי, עלה על חליפה של המעצב דיוויד ששון, שנתפרה במיוחד עבורו, לפני שהלהיב את הקהל עם קטע קפוארה שתרגל במיוחד עבור הערב החשוב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מקודשת, מקודשת, מקודשת/מערכת וואלה!, צילום מסך

באיוונט, הזוג בחר להאכיל את האורחים בסגנון בופה עשיר, כדי שיזוזו גם עם הצלחות ולא רק ברחבת הריקודים, ולקראת הסוף כולם הוזמנו לאפטר פארטי כולל שכשוך בבריכה שבמקום. בקטנה, בכל זאת כבר סתיו.

אגב, אם רציתם לברך את טומי ואיילה כנראה כבר לא תספיקו, מכיוון שלאחר החתונה, ימשיך הזוג הנשוי לסוויטה הנשיאותית של מלון קראון פלאזה בתל אביב, שם יבלו להם במהלך סוף השבוע ויתפנקו בטיפולים ומסג'ים מיוחדים. וכן, העונג ימשיך גם מחוץ לגבולות הארץ. כשיסיימו כאן, יטוסו השניים לירח דבש מפנק בארץ המגף והפסטה, איטליה הססגונית. שיהיה במזל.


וואלה! סלבס יצאה פעם עם פליט ריאליטי, אבל הוא זרק אותה באמצע הדייט.

מה ההפתעה שהכין טומי לאיילה לחתונה?

איילה וטומי חתונה. ניר פקין
גם הוא נתן יד לשידך. אלעד קופרמן/ניר פקין
איילה וטומי חתונה. ניר פקין
בתפקיד איש העסקים. לב לבייב/ניר פקין
איילה וטומי חתונה. ניר פקין
יו, גם קלי באנדי הגיעה! נועה וולמן/ניר פקין
איילה וטומי חתונה. ניר פקין
סולו? עידן יניב/ניר פקין
איילה וטומי חתונה. ניר פקין
מצליחים לזהות? כן, זו מעין חודדה/ניר פקין
איילה וטומי חתונה. ניר פקין
צמודים. דנה רון ויריב נתי/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully