וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידו רוזנבלום וחבריו נגד צלם וידאו

וואלה! סלבס | צילום: נמרוד סונדרס

11.9.2012 / 12:00

נסיון של צלם "ערב טוב עם גיא פינס" לתעד את יונית לוי הביא לתגרה בינו לבין עידו רוזנבלום וחבריו שהסתיימה בפציעה של הצלם, לטענתו. וואלה! סלבס מייק לאב

אמש (ב'), הגיעו המגישה הלאומית, יונית לוי ובעלה עידו רוזנבלום פלאס עוד כמה חברים (וחמישים אלף צופים אחרים) להופעה של להקת רד הוט צ'ילי פפרס והתמקמו קרוב לבמה. בשלב מסוים, הבחין בחבורה צלם של מגזין הבידור, 'ערב טוב עם גיא פינס', וניסה לצלם אותם נהנים מההופעה. רוזנבלום, שלא ממש התלהב מהרעיון, ביקש מהצלם שיחזור מאוחר יותר והצלם נענה בחיוב.

עידו רוזנבלום, יונית לוי. ברק פכטר
למי יש אומץ לצלם אותם? עידו ויונית/ברק פכטר

לטענת הצלם, הוא אכן חזר לאחר מספר דקות, ושוב ניסה לצלם את החבורה העליזה, אלא שאז רוזנבלום התקרב אליו, הוריד לו את המצלמה וביקש ממנו להפסיק. הצלם, לטענתו, הזכיר למגיש שאין לו שום זכות לגעת בו ושיוריד את הידיים. או אז, הגיעו חבריו של עידו וניסו לחסום את הצלם בגופם. בתוך כך התפתח ויכוח ער בין עידו לצלם.

"הוא פשוט בא והוריד לי את המצלמה", סיפר הצלם לוואלה! סלבס, "הסברתי לו שהוא לא יכול לעשות את זה, התחילו צעקות ביני לבינו ואז החברים שלו באו וניסו לחסום אותי. בשלב מסוים, מישהו מהאנשים שם דחף לי את המצלמה לתוך הפנים ופצע אותי".

מאיר קוטלר בשם עידו רוזנבלום: "אין תגובה".

וואלה! סלבס ניסתה לצלם פעם את אבי ביטר וסיימה עם קבב רומני בגרון. כמו שהיא אוהבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully