וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספיישל טו באב: סלבס מספרים על יום האהבה שלהם

סמדר מנדלבאום | צילום: אבי כהן, דייב שחר, עריכה: רן צימט

3.8.2012 / 0:12

חשבתם שבחיים של הסלבס הכל רק ורדים ושוקולדים? אולי צדקתם. וואלה! סלבס תפסה כמה כוכבים לשיחה על יום האהבה שלהם ועל המחוות הכי רומנטיות שעשו. וואלה! סלבס פריחה בגב

צילום: דייב שחר, עריכה: רן צימט

למי שחשב שסמס משתפך ליום האהבה זה מספיק, אז קבלו הפתעה: מתברר שהסלבס בביצה המקומית הם רומנטיים מתמיד, ואפילו הסכימו לספר לנו מה הדבר הכי רומנטי שעשו להם אי פעם.

אייל גולן העיד על עצמו כי הוא בחור רומנטי ו"שיש לו את זה", ממש כמו בני הזוג של המעושרת אתי דודאי, שסיפרה שהיא רגילה לקבל פרחים, שירים, הפתעות ומסיבות.

קטלין רייטר, המנצחת הגדולה של "דה ווייס", סיפרה שלצערה הרב לא חוותה את התענוג שבלקבל מחווה רומנטית, בניגוד למשה פרסטר שהודיע שהדבר הכי רומנטי שקיבל היה פיג'מה עם פסים "בלוק שואתי כזה". מקסים.

גם כוכבות "היפה והחנון" שיתפו את וואלה! סלבס במחווה הכי רומנטית שלהן: סיגל זיידמן למשל סיפרה שהיא קיבלה תכשיטים והתעופפה לבילויים מעבר לים על חשבון בני הזוג שלה, משי ריטרבנד אמרה שהיא מפנקת כמו גבר ושירלי ארנוביץ', החנונית בדימוס, אמרה שפעם יצאה לדייט ואפילו קיבלה נשיקה בסיומו.

בר בן וקיל, חצי מצמד המנצחות של "המירוץ למיליון" סיפרה שהמחווה הכי רומנטית שקיבלה היתה מיטה מלאת פרחים ובקבוק יין שמאד רצתה. מצד שני, השותפה שלה למיליון אינה ברודר, הודיעה שעם כל הכבוד למיטה מלאת פרחים, החבר שלה לשעבר מילא לה את כל הבית בפרחים, בלונים והמון המון שוקולדים. רק טל מוסרי סיכם ואמר שהרומנטיקה נמצאת מדברים הקטנים ולאו דווקא בגדולים.

וואלה! סלבס קיבלה הרפס במתנה לטו באב. נשיקות לכולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully