וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הבגידה: קירסטין סטיוארט מתנצלת

שירות וואלה! סלבס | צילום: אימג’בנק – GettyImages

25.7.2012 / 21:09

פחות מ-24 שעות מאז התפוצצה פרשת הבגידה של קריסטן סטיוארט עם במאי סרטה החדש, "שלגיה והצייד", השחקנית הצעירה מפרסמת הודעת התנצלות פומבית. וואלה! סלבס טלנובלה

בזמן שרוב הכוכבים הגדולים בהוליווד עסוקים בלהכחיש ידיעות רכילותיות ולהתחבא מצלמי הפאפרצי, בעולמה של קריסטן סטיוארט, כך מתברר, יותר קל להביט לשקר בפנים. הדיווחים על הרומן הלוהט של השחקנית המבטיחה עם רופרט סנדרס, במאי "שלגייה והצייד", רק התחילו לזרום לאתרי הרכילות בעולם, וכבר הערב, מפרסמת השחקנית הודעה בלתי צפויה שמאמתת את הסיפור הדרמתי.

קריסטן סטיוארט, רוברט פטינסון. GettyImages
בוגדנית! סטיוארט ופטינסון/GettyImages

בהודעה הקצרה והמפתיעה שפירסמה השחקנית הבוגדנית באתר פיפל, ביקשה סטיוארט להתנצל בפומבי בפני בן-זוגה ושותפה לסאגת "הדמדומים", השחקן רוברט פטינסון.
"אני מתנצלת עמוקות על הכאב והמבוכה שגרמתי לכל הקרובים אליי", היא מוסרת ומוסיפה, "חוסר תשומת הלב הרגעי הזה סיכן את הדבר החשוב ביותר בחיי, את האדם שאני הכי אוהבת ומכבדת, רוב". בסיום, מבקשת הכוכבת להבהיר שהיא מקווה שזה לא נגמר, "אני אוהבת אותו, אני אוהבת אותו, אני כל כך מצטערת". חבל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האשה הנבגדת לא נשארת חייבת ונוקמת בטוויטר/מערכת וואלה!, צילום מסך

למי שתהה, ליברטי רוז, אשתו הנבגדת של הבמאי המהולל לא נשארה חייבת. מיד עם היוודע דבר הבגידה, רוז, 33, פרסמה בחשבון הטוויטר שלה תמונה של שלגייה שיכורה על הרצפה וכתבה: "לא כל כך יפה או טהורה אחרי הכל". אאוץ'!

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מימין: סטיוארט והבמאי בוגדים על שער אס וויקלי/מערכת וואלה!, צילום מסך

כזכור, פטינסון וסטיוארט התאהבו על סט הצילומים של סאגת דמדומים לפני כארבע שנים. הזוג הצעיר דאג לשמור על מעטה סודיות כבד בכל הנוגע לזוגיות שלהם. ליבם של מאות אלפי מעריצים בעולם התמלא עונג כאשר לפני כחצי שנה, הסכימה סטיוארט להודות שהם מאוהבים. הערב (ד'), כאמור, לאחר היוודע דבר הבגידה, פרסמה סטיוארט את הודעת ההתנצלות המפתיעה.

וואלה! סלבס בוגדת רק בדיאטה שלה. ששש! אל תגלו.

מה אתם הייתם עושים במקום רוברט? בואו לרכל עם וואלה! סלבס בעמוד הפייסבוק

וכצפוי: יש גם מי שלקח את הבגידה ממש (אבל ממש) קשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully