וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קולולולו: קרן פלס ילדה בן

וואלה! סלבס | צילום: שלומי גבאי

24.7.2012 / 12:01

אחרי תשעה חודשים שנראו כמו נצח, קרן פלס ילדה בבית החולים תל השומר את בנה הבכור כשלצדה האב, נועם טור. נחשו מי הגיע כדי להריע לה מהמסדרון. וואלה! סלבס אפידורל

תשעה חודשים בהם קרן פלס סוחבת לפניה כרס הריונית עצומה הגיעו היום לסיומם. פלס, 33, שקיבלה צירי לידה בשעות הבוקר המוקדמות הובהלה לבית החולים תל השומר, כשלצידה בן זוגה, נועם טור, 29, והחברה הכי טובה שלה, מירי מסיקה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לפני הלידה עוברים בתאילנד. פלס בחופשה/מערכת וואלה!, צילום מסך

פלס בחרה לפרסם את דבר ההריון שלה כבר בחודשיו הראשונים דווקא בטורה השבועי שבידיעות אחרונות אותו פתחה במילים: "היי! כולם!!! תקשיבו! אני בהריון!, איזה מרגש זה? בהריון. אני בהריון". מרגש בהחלט. כאמור, פלס לא חיכתה לרכילאים ושות' על מנת שיפרסמו את הידיעה המשמחת בשמה והעדיפה לחלוק את החדשות עם מעריצה בעצמה.

יממה אחרי הגילוי המרעיש על ההריון, פלס החליטה שהיא לוקחת צעד נוסף קדימה ופרסמה גם את מינו של הילוד והודיעה, "יש לי בן זכר". שנאמר: קולולו בריבוע.

השנתיים האחרונות היו משמעותיות במיוחד בחייה של פלס. הזמרת שנישאה לתומר גרנצל בשנת 2009, התגרשה אחרי שנה אחת בלבד ואז ניהלה רומן קצר עם הקלידן שלה, עומרי בר. את טור הכירה מיד אחרי הפרידה מבר ומאז השניים בלתי נפרדים ואפילו עברו להתגורר יחדיו בבית ינאי.

כאמור, פלס קיבלה את הצירים הראושנים שלה כבר בשעות הבוקר המוקדמות בעקבותיהם הובהלה לבית החולים תל השומר שם כרעה ללדת לפני דקות אחדות את בנה הבכור. מזל טוב!

אסף דרעי, מנהלה האישי של פלס אישר את הפרטים.

וואלה! סלבס היא כמו פילה, כבר כמה שנים שהיא בהריון. או שסתם יש לה גזים.

בואו לאחל לקרן מזל טוב בעמוד הפייסבוק של וואלה! סלבס

  • עוד באותו נושא:
  • קרן פלס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully