וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנו של סילבסטר סטאלון מת במפתיע

שירות וואלה! סלבס

14.7.2012 / 7:34

בנו הבכור של כוכב הקולנוע מת במפתיע הלילה (ו') לאחר, שעל פי החשד, צרך מנת יתר של כדורים. צוות הרופאים שהגיע למקום קבע את מותו. וואלה! סלבס עצובה

טרגדיה קשה פקדה את משפחתו של כוכב רמבו ומלך סרטי האקשן, סילבסטר סטאלון, כשבנו הבכור, סייג', נמצא הלילה (ו') ללא רוח חיים בדירתו שבלוס אנג'לס.

חבריו של סטאלון בן ה 36, ניסו ליצור עימו קשר בימים האחרונים, אך לאחר שלא הצליחו, הבינו כי משהו רע עלה בגורלו והזמינו משטרה לביתו. השוטרים שהגיעו מצאו אותו מוטל על הרצפה והזמינו פרמדיקים, שהגיעו וקבעו את מותו. מאוחר יותר התפרסמו באתרים השונים מעבר לים כי סיבת המוות היא, ככל הנראה, מנת יתר של כדורי הרגעה.

ארנולד שוורצנגר וסילבסטר  סטאלון בקומיק קון. AP
תפס אותו באמצע הפסיבל. סטאלון ושוורצנגר/AP

"סילבסטר הרוס ממותו הפתאומי של בנו", אמרה לתקשורת הדוברת של השחקן. ליבו ומחשבותיו עם אימו של סייג', סאשה. הוא היה ילד מאוד מוכשר. אובדנו יורגש לעד". עוד הוסיפה הדוברת כי מותו היה פתאומי, "הוא עבד על כל מיני פרויקטים ואפילו התכוון להתחתן בקרוב. הוא היה איש נפלא ואוהב. זו פשוט טרגדיה".

סייג' מונבלוד סטאלון, היה בנו הבכור של סילבסטר ושל אישתו הראשונה סאשה. הוא הופיע לצידו של אביו בשני סרטים: "רוקי 5", ו"לכודים". סטאלון האב, היה בפסטיבל קומי קון בסאן דייגו כשקיבל את החדשות.

וואלה! סלבס תמיד אמרה שהיא נגד סמים וכדורים מכל מיני סוגים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully