וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל גולן: "רכילות זה חשוב"

יוני פרוים | צילום סטילס: אביב חופי

9.7.2012 / 11:11

זה מה שמלך הזמר המזרחי חושב עלינו. רוצים לדעת מה שאר הכוכבים אומרים על פפראצי? מי חושבת שלשבור מצלמה זה בסדר ועל מי כתבו שהיא לסבית? וואלה! סלבס מצלמה חוקרת

יח"צ - חד פעמי

צילום: אבי כהן
עריכה: רן צימט


למי שפספס, בסוף השבוע האחרון וואלה! סלבס ערכה מסיבה לכבוד פתיחת הקיץ ומצאה את עצמה מקפיצה דרינקים עם כל הכוכבים הכי גדולים בתעשייה. כשהם אפופים אדי אלכוהול, היא ניסתה לדלות מהם כמה מילים רציניות על עולם הרכילות והפפראצי.

אייל גולן, קותי סבג. אביב חופי
אוהבים רכילות. קותי ואייל/אביב חופי

בזמן שעפר שכטר סיפר שהוא קורא רכילות רק בוואלה! סלבס, מיקי בוגנים הסביר שהוא אמנם קורא רכילות, אבל הוא לא יקום ב-5 בבוקר בשביל זה, אביבית בר זוהר הודיעה שרכילות זה חלק משם המשפחה שלה וליהיא גרינר סיכמה: "ט'נק גוד פור רכילות, בלי רכילות לא הייתי יודעת לקרוא עברית!". לתשומת לב משרד החינוך.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
עפר שכטר. אביב חופי
קורא רק וואלה! סלבס. שכטר/אביב חופי

קותי סבג, המנצח של האח הגדול, גילה לוואלה! סלבס שהוא קורא רק רכילות שקשורה ליאנה יוסף, הצמודה שלו, והוסיף בצחוק שהוא גם זה שמעביר אותה לפעמים. עברי לידר היה היחיד שאמר שהוא לא קורא רכילות על חבריו לתעשייה כי הוא יודע שלפעמים זה שקרי.

נירו לוי וקארין כהן סיפרו שהידיעות על כך שהסתכסכו על רכוש היו שקריות, או כמו שנירו הסביר: "את הוילה בבל אייר השארנו לילדים". ג'ולייטה התבאסה לגלות שכתבו שהיא לסבית ואביבית כעסה על מנתח פלסטי גדול שאמר לכולם שהיא עשתה ניתוח בלחיים. "זה שקר!, בחיים לא נגעתי בחיים", אמרה בר זוהר במסיבה.

אביבית בר זוהר. אביב חופי
לא נגעה בעצמות הלחיים! אביבית/אביב חופי

גלית גוטמן היתה היחידה שהודתה שכל מה שנכתב עליה היה נכון, והסבירה שכדי להתרחק מהפפראצי כל מה שצריך לעשות זה לעבוד דירה. דנה אינטרנשיונל לעומת זאת שטחה את משנתה, בכל מה שנוגע להתנהלות מול צלמי פפראצי: "אם צלם פורץ את הגבולות ומתנהג כמו חוליגן לי יש את כל האפשרות לקחת לו את המצלמה ולרסק אותה על הרצפה". הגיוני.

גרינר כרגיל נתנה את המילה האחרונה וגילתה לוואלה! סלבס סוד כמוס: "אמא של בר רפאלי קוראת לפפראצי וכשהם באים היא שופכת עליהם מים". איך היא יודעת? אה, זה פשוט, "אני יודעת הכל!", אמרה ליהיא.

וואלה! סלבס מזהירה כי הגלישה באתר הרכילות מספר אחד במדינה ממכר ומסוכן לבריאות.

כנסו ותראו מי הגיע למסיבה של וואלה! סלבס

דנה אינטרנשיונל. אביב חופי
סוגרת חשבונות. דנה/אביב חופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully