וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: בר רפאלי בדרך לתיאטרון?

וואלה! סלבס

25.6.2012 / 14:48

לידיעת האבות: הטופמודל ההורסת עוברת עכשיו גם לבימות התיאטרון, ובחנוכה הקרוב היא תגלם את אחת מהדמויות האהובות על כולנו. רוצים לדעת איזו? כנסו. וואלה! סלבס פייה

פרסום ראשון: אחרי שחרשה כל שטיח אדום, פרסמה לא מעט מוצרים, כיכבה על אינספור שערים וגם כבשה את הקולנוע בסרט חדש, מקורבים לבר רפאלי סיפרו לוואלה! סלבס שהסופרמודל מתכוונת להשתלט על יעד חדש וקצת הזוי - בימות התיאטרון.

בזמן שחבריה לתעשיה נלחמים על מקום בהפקות הנחשבות של חנוכה כמו ה"פסטיגל", ו"מותק של פסטיבל", מקורבים לטופמודל מספרים כי הרפאלי תגלם את סינדרלה במחזמר שיעלה במהלך החג.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סינדרלה או לא? בר/מערכת וואלה!, צילום מסך

למרות שממעגל החברים של רפאלי נמסר כי אכן קיבלה פניות, אך טרם חתמה חוזה וסיכמה פרטים עם אף הפקה, יודעי דבר מסרו שרפאלי עומדת לפני חתימה על חוזה עם חברת מ.מ הפקות, שאחראית בין השאר גם על מחזות הזמר "101 כלבים דלמטיים", ו"שכחו אותי בבית", וכי ההחלטה הגיעה בעקבות הרצון של הדוגמנית לשחק וכמובן לעשות כסף. הרבה כסף.

אם הכל יילך כשורה, בחג הקרוב תוכלו לראות את הטופמודל עושה פרצופים של שחקנית, בהצגה שתעלה בבית החיל, ותקפץ על הבמה אל מול עשרות ילדים וכמובן גם הורים נלהבים.

ציפי רפאלי ומשרד ההפקות סירבו להגיב.

וואלה! סלבס שיחקה גם בסינדרלה. בתור המכשפה הרעה.

בר רפאלי מסתכסכת עם אירינה שייק ורונאלדו

מגזין צרפתי: בר רפאלי לא התגייסה עקב בעיות ראייה

  • עוד באותו נושא:
  • בר רפאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully