וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי תקף את ליטל סמדג'ה?

וואלה! סלבס

18.6.2012 / 0:13

סמדג'ה רצתה לחגוג לאחותה מסיבת יום ההולדת באיזה מועדון בדרום הארץ, אך סלקטורית נחושה החליטה להזכיר לה מי הסלב האמיתי, בעטה אותה אל מחוץ לקלאב. וואלה! סלבס בלאגן.

זוכת "היפה והחנון" המהממת בסך הכל רצתה לחגוג מסיבת יום הולדת לאחותה הקטנה והגיעה למועדון בדרום הארץ שם נחגג האיוונט. הצרות החלו כאשר הסלקטורית בכניסה לא התרשמה מנוכחותה של ליטל סמדג'ה המגה סלב המקומית וביקשה ממנה לשלם עשרים שקלים דמי כניסה.

ליטל, שלא התכוונה לשלם, הזכירה שהיא מכירה את בעלי המקום וביקשה להיכנס בחינם. לאחר וויכוח קצר, הסכימה כוכבת הריאליטי לשלם את דמי הכניסה, ונכנסה למקום, אבל לא לפני שסיננה עלבון קטן אל עבר הסלקטורית.

לטענת עדי ראייה, רגע לפני שסמדג'ה הספיקה להבין איפה הצ'ייסרים, שלחה הסלקטורית בכניסה שני שומרים בריונים שיבעטו את סמדג'ה אל מחוץ למועדון. כשאחותה הצעירה של הסלבריטי המקומית יצאה החוצה בניסיון לעשות שלום, שפך עליה אחד השומרים בקבוק מים שלם. שיא הסטייל.

ליטל סמדג'ה. אביב חופי
משטיחים אדומים לא זורקים אותי. ליטל/אביב חופי

בסופו של דבר ליטל הכעוסה הלכה לביתה כשהיא מושפלת ומרירה מתמיד ואילו אחותה נשארה במקום כדי לחגוג את יום ההולדת. בעלי המקום אגב, פיצה את האחות הקטנה בהנחה על השתייה והאוכל שהזמינה עם חבריה.

ליטל, מה קרה?
"נכנסתי בתור בן אדם רגיל,לא ניסיתי לתפוס תחת ולא באתי בפוזה. הסלקטורית עשתה לי פוזה כאילו אני איזה עבריין שלא מכניסים אותו ובנוסף דיברה לא יפה".

למה היא התנהגה ככה?
"כל זה בא ממירמור בעייני, אולי יצאתי עם איזה מישהו שהיא יוצאת איתו".

שיואו, ואז מה קרה?
"אחר כך החמודה דאגה לשלוח לי את השומרים. אחרי זה אחותי, שחגגה יום הולדת, יצאה החוצה כדי לנסות להכניס את אחי הקטן ואחד השומרים שפך עליה מים".

מה תעשי?
"זה מקום עלוב שלא סתם כולם מלכלכים עליו. אני לשם לא מתקרבת יותר זה בטוח! ואני שוקלת לתבוע אותם על עוגמת נפש. חשוב לי להוסיף שאני נגד סלקציה ופועלת נגד זה עם כל הסוכנות של יריב נתי".

את תגובת מועדון ה"סמילנסקי" לא ניתן היה להשיג.

וואלה! סלבס נזרקת כל יום ממועדון. זה לא אשמתה שאחרי שני שוטים של וודקה היא מתחילה להתפשט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully