וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לידיעת הרווקים: עמוס תמם ועדי הימלבלוי נפרדו

וואלה! סלבס | צילום: ניר פקין

23.5.2012 / 13:40

אחרי מספר חודשי זוגיות, לא מעט אירועים אליהם דהרו יחדיו ותמונות פפראצי מפלילות, תמם והימלבלוי החליטו שהם לא ממש מתאימים וסגרו את הבסטה. וואלה! סלבס מישהו כמוך

הללויה! זהו יום חג עבור הרווקים והרווקות אשר חושקים בזוגיות עם כוכב על חלל פלאס שארם אין קץ. אחרי מספר חודשי זוגיות שושואיסטית ולא ברורה, עמוס תמם, אולי אחד השחקנים הכי שווים שיש לנו באזור, ועדי הימלבלוי הפצצה החליטו לחתוך זה מזרועותיה של זו ולהמשיך בחיפושים אחר אהבת חייהם.

מקורבים לשניים סיפרו שאחרי לא מעט ריבים וויכוחים, בני הזוג הבינו שעם כל הכבוד לפוטוגניות המשותפת, הקשר הזה לא מסתדר, והחליטו להפריד כוחות. "זו לא הפעם הראשונה שעדי ועמוס נפרדים אחד מהשניה", מספר מקורב לשניים ווסיף, "אבל נראה שהפעם זה רציני וסופי".

עדי הימלבלוי, עמוס תמם. ניר פקין
אז יאללה ביי: עדי ועמוס אומרים ביוש/ניר פקין

בפרקים הקודים: זה לא הזיגזוג הרומנטי הראשון של הימלבלוי בתקופה האחרונה. עד סוף השנה שעברה, עדי התפארה ברומן עם איש העסקים אורן מאור, איתו אפילו התארסה והחלה לתכנן חתונה. גם השניים האלה נפרדו וחזרו זה לזרועותיה של זו אחת ליממה.

כאמור, רווקי העיר יכולים לצאת לציד ולחזר אחרי השניים כי נכון לרגעים אלה, עמוס ועדי הכי רווקים שיש. תזדרזו, כי מי יודע מה יקרה מחר.

בועז בן ציון בשם הימלבלוי: "אני לא הפרדתי ביניהם, אני אף פעם לא לוקח צד".

רינת איתן בשם תמם מסרה: "אני לא מגיבה על חייו הפרטיים של עמוס".

וואלה! סלבס מתאהבת בבן זוגה רק כשהוא מביא הביתה משכורת 13.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully