וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסכסוך החדש של ניקול ראידמן

וואלה! סלבס | צילום: בוצ'צ'ו, ברנרד לאו

11.4.2012 / 17:00

המעושרת בסך הכל קיבלה תפקיד דיבוב בסרט חדש, מה שהיא לא ידעה זה שהתפקיד נלקח משרית סרי, שהחליטה לפתוח עליה פה בטור שלה. ניקול: "היא ממורמרת". וואלה! סלבס מיאו

אחרי שוואלה! סלבס היתה הראשונה לדווח לכם על תפקיד הדיבוב החדש שקיבלה המעושרת ניקול ראידמן בסרט "תפוס ת'פטיש", עכשיו קבלו התפתחות חדשה ומסעירה.

מתברר שמי שהיתה אמורה לדבב במקור את דמות המכשפה, היא הקומיקאית והעיתונאית שרית סרי, שכנראה נורא התבאסה שהפסידה את התפקיד לראידמן והחליטה לפתוח את הפה בטור האישי שלה באתר סלונה.

בטור, שנכתב תחת הכותרת "הסלב שתקע אותי" , מספרת סרי שהיא הוזמנה לפגישת התאמת קול, שלאחריה הבמאי אמר לה שהתפקיד שלה. לתדהמתה, בשבוע שעבר צלצל הבמאי וסיפר לה כי התפקיד הועבר למישהי אחרת. "את היית נפלאה. זה לא קשור אליך" מספרת סרי בטורה, "זו הנחתה מלמעלה של משרד יחסי הציבור של הסרט. הם פשוט רצו ס?ל?ב??ית".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יאללה בלגן. ניקול ושרית/מערכת וואלה!, צילום מסך

סרי לא נרגעה והמשיכה: "השיחה הסתיימה כשאני מגייסת בצו שמונה את שאריות הכבוד האחרונים, מתאפקת לא לשאול את מי 'הנחיתו עליהם' היח"צנים, גם כי תיכף אדע. וכך היה – מטח יחסי הציבור לסרט תיעד את "עבודתה" החדשה של אותה אושיית ריאליטי, עטורה באוזניות, כשברקע שלה הפוסטר של הסרט. עכשיו כשאני גם יודעת מי היא שגזלה את עבודתי – יש בסיפור הזה משהו אחד מנחם: העבודה הלכה למישהי שבהחלט זקוקה לתהילה הזאת ברזומה שלה, אך בעיקר זקוקה לכסף". אאוץ'.

מי שקרא את הטור הבין מיד כי מדובר במעושרת ניקול ראידמן. גורמים בסלונה ידעו לספר כי בתחילה כתבה סרי את הטור עם שמה של ניקול, אך לאחר שהיועץ המשפטי קרא את הדברים, הוא החליט להשמיט את שמה של המעושרת.

שרי, ממש התעצבנת
"ניקול היא לא העניין היא לא מה שמעניין פה כל הכתבה מדברת על החלטות היח"צ"

ניקול, לא יפה ככה

"אני לא יודעת על מה מדובר. פנו אליי בשביל לדבב את הסרט הזה והסכמתי. לעומת מה שחושבים, אני סרבתי לקבל תשלום עבור העבודה מאחר והמפיקים הבטיחו שהם יעשו הקרנה לילדי עמותת 'גדולים מהחיים".

אה, נחמד

"כל פרויקט שאני עושה, אני עושה כתרומה לעמותה כזו או אחרת ולא לוקחת שקל לכיסי. לא היתה לי מטרה לפגוע באף אחד, אבל לפי מה שהקראת לי אני מבינה שמישהי ממורמרת. עבדתי שלושה ימים קשים מהבוקר עד הלילה בשביל הילדים שייהנו מזה וחבל שהיא מחליטה לפתוח את הפה".

מגלובוס גרופ נמסר: "ניקול קיבלה את התפקיד בזכות ולא בחסד, והמוני בית ישראל שכבר ראו את הסרט יעידו על כך. ראידמן ביצעה את התפקיד בהתנדבות ואנו גאים לקחת חלק בעשייה ברוכה זו. שרית סרי מקבלת תשלום מלא בעבור עבודתה, ונמשיך לשתף איתה פעולה גם בעתיד".

גם וואלה! סלבס נבחנה פעם לדיבוב סרטי פורנו, אבל היה לה קול גברי מדי

לטור המלא של שרית סרי
מי צודק? בואו לרכל על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully