וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה מדונה צפויה לשיר בישראל? זהירות, ספוילר

10.4.2012 / 23:51

אתר המקורב למדונה מפרסם את רשימת השירים הצפויה במופע, כולל מש-אפים מעניינים וכמה פצצות מהעבר. ספוילר

לכולם ברור שמופע של מדונה צריך להיות גדול מסך השירים שבו, אבל לכולם חשוב לדעת בדיוק אילו להיטים תבצע מלכת הפופ בסיבוב הקרוב, שייפתח כידוע בישראל ב-29 במאי וב-1 ביוני באצטדיון רמת גן.

אתר madonnarama.com, הנחשב אמין מאוד בקרב מעריצי הזמרת, מפרסם לראשונה פרטים על סט השירים הצפוי וההפתעות רבות: המופע ייפתח עם "Religious Chants" ו-"Girl Gone Wild", שבתוכו ישולבו קטעים מ-"Material Girl". לאחר מכן תבצע מדונה את "Revolver" בו משתתף ליל וויין, שדמותו תוקרן על מסך וידאו. אחריו תבצע מדונה את "Gang Bang" מהאלבום החדש.

ההפתעה האמיתית הראשונה במופע היא "Papa Don't Preach", שיר שמדונה לא ביצעה שנים. אחריו יגיע "Hung Up" בגרסה חדשה לחלוטין ואחריו "I Don't Give A" בו משתתפת ניקי מינאז'. אחריו תושמע גרסה משולבת של "Best Friend" ו-"Heartbeat". לטענת האתר, "Express Yourself" צפוי להיות השוס של המופע, אך לא פירט מדוע.

עוד במופע: "Give me all your Luvin" מהאלבום, "Open Your Heart" ו-"Falling Free", כמו גם "Justify My Love". אלו השירים שפורסמו עד כה, קשה להאמין שמדונה לא תוסיף עוד להיטים למופע מושקע שכזה, אבל גם בינתיים זה נשמע לא רע.

  • עוד באותו נושא:
  • מדונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully