וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבי הוליווד נגד הפפראצי

וואלה! סלבס | צילום: GettyImages

26.3.2012 / 10:48

תיאטרון תמונה: כוכבי הוליווד השתגעו. בריאן אוסטין גרין ומייגן פוקס תקפו צלם בהוואי וזרקו את הנייד שלו לים, רוב קרדשיאן רדף אחרי צלם במיאמי ונעצר. וואלה! סלבס הלם

מתברר שלא רק בארץ הסלבס חיים בחרדה מתמדת מצלמי הפפראצי. גם בהוליווד, שם מנהלים הכוכבים מערכות יחסים של ממש עם צלמי הפפראצי, הדברים לא ממש שונים. היום (ב') תוגש תביעה בבית המשפט בלוס אנג'לס נגד בריאן אוסטין גרין (דיויד מ"בוורלי הילס 90210") ובת זוגו השחקנית מייגן פוקס ("רובוטריקים").

השניים יצאו לפוש בהוואיי כשלהפתעתם נתקלו בצלם פפראצי שהעז להנציח אותם. לטענת הצלם, בני הזוג החלו לאיים עליו כשלפתע נבחה לכאורה פוקס לעבר בן זוגה: "אתה מתכוון לוותר לו?". לדברי הצלם, אוסטין-גרין היה נחוש להגן על כבודה של האשה שלצידו, ופתח במתקפת אגרופים לעבר פניו. עוד נכתב בכתב התביעה, כי בעוד הוא שוכב מדמם על הרצפה, לקח השחקן את מכשיר האייפון שלו והשליך אותו לים לקול צהלותיה של פוקס תאוות הדם. דונה מרטין מתהפכת בקברה.

בריאן אוסטין גרין, מייגן פוקס. Andrew H. Walker, GettyImages
יאללה מכות. פוקס מנחמת את בריאן/GettyImages, Andrew H. Walker

בצד השני של ארצות הברית, אי שם בחופי מיאמי, הסתובב השבוע רוב קרדשיאן, האח הקטן של קים קרדשיאן המותקפת, וכוכב בזכות עצמו בעיקר בגלל השתתפותו בגרסה האמריקאית של "רוקדים עם כוכבים". האח הצעיר יצא ממועדון בעיר כשלפתע הבחין בצלם פפראצי מצלם אותו מעברו השני של הרחוב.

לא ברור למה, אבל הקרדשיאן חשב שיהיה סופר מצחיק לרדוף אחרי הצלם המבועת, שמבחינתו פתח בריצת אמוק תוך כדי צווחות וניפנוף ידיו באוויר. הקרדשיאן לא התרשם מתצוגת התכלית הספורטיבית ונכנס אחריו לחנות סיגרים.

רוב קרדשיאן, קים קרדשיאן. Frederick M. Brown, GettyImages
טיפ: אל תרדוף אחרי אנשים זרים. רוב ואחותו המפורסמת/GettyImages, Frederick M. Brown

שוטרים שהיו במקום הבחינו בנעשה ועצרו את רוב הטיפשון לחקירה. הוא מצדו, פתח בתחנונים והסביר שהוא בסך הכל ניסה לצחוק עם הצלם האומלל. כי כולם יודעים שלרדוף אחרי זרים ברחוב זה מצחיק אש!

התמונה הכי יפה של וואלה! סלבס יצאה ממכונת צילום, אחרי שהתיישבה עליה.

מי לדעתכם צודק: הכוכבים או צלמי ההפראצי? בואו לדבר על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully