וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סער שיינפיין מתאושש

וואלה! סלבס | צילום: ניר פקין

25.3.2012 / 0:00

פליט הריאליטי השערורייתי ניצל את מזג האוויר הנעים ויצא לרבוץ בבית קפה השכונתי ביחד עם המפיק ארז דן. וואלה! סלבס תכנית ריאליטי

נראה כי המהומה שעורר פליט הריאליטי, סער שיינפיין, כשפתח את הג'ורה על הפקת האח הגדול, לא גורמת לו לאי נוחות. להפך, שיינפיין ממשיך את חייו כאילו מעולם לא יצא נגד גוף התקשורת הכי גדול במדינת ישראל.

סער שיינפיין. ניר פקין
עזבו קפה, יש למישהו כדור... שוקולד?/ניר פקין

שבועיים לאחר שהתחיל את מה שנקרא "פרשת הכדורים", שיינפיין מנצל את מזג האוויר החמים ומבלה לו בבית הקפה השכונתי. בחמישי האחרון, התיישב לו השיינפיין ביחד עם הגרוש של ליאת בלו, מפיק הטלויזיה ארז דן, בבית הקפה מתחת לביתו, ברחוב יהודה מכבי בתל אביב ולגם להנאתו קפה, תוך שהשניים מנהלים שיחה רצינית. ניחוש קל: תכנית ריאליטי על כדורים פסיכיאטריים?

סער שיינפיין. ניר פקין
אולי כדור... פלאפל?/ניר פקין

כזכור, לפני כשבועיים התראיין עורך הדין שיינפיין לכתבת שער במוסף "7 לילות" של ידיעות אחרונות, שם סיפר כי במהלך שהותו בבית האח הגדול, היה נתון ללחץ מאסיבי של ההפקה והפסיכולוג , אילן רבינוביץ, ששיכענו אותו, לדבריו, ליטול כדורים פסיכיאטריים. שיינפיין טען כי הכדורים השפיעו על מצבו הנפשי וגרמו לו לכאורה לנזק רב.

לא רחוק משיינפיין אגב, רבצו להם בנחת גם צבי פורטל, פליט הבית המפורסם שחלק שולחן עם בלונדה פלרטטנית (אביבית בר זוהר, לידיעתך) ואריק סיני שישב עם חברים שהם לא משולם ריקליס.

וואלה! סלבס שותה את קפה רק אם יש ליד שני כדורי ציפרלקס. זה עושה לה טוב בראש.

סער שיינפיין. ניר פקין
שיינפיין כבר לא בדיכאון/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully