וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדונה נגד גאי ריצ'י: "ניסיתי להיות האישה המושלמת"

שירות וואלה! סלבס

6.3.2012 / 13:40

מלכת הפופ אמנם לא ציינה את שמו של ריצ'י, אבל בשיר החדש שכתבה, די ברור למי התכוונה המדונה. כנסו יש עוד. וואלה! סלבס משפחת בריידי זה לא כאן

מדונה כבר שרה על הכל: אהבה, סקס, אלימות, ריקודים, תהילה, הכל היה שם. עכשיו היא מוציאה שיר חדש, שכל מי ששמע אותו לא יכול היה לטעות והבין כי מדובר בשיר על אהובה לשעבר גאי ריצ'י.

רגע לפני שהיא אומרת כן, או סביר להניח- לא, להצעת הנישואים ההזויה שקיבלה מהחבר הצעיר ברהים זייבט, מדונה מפנה קצת מהזמן היקר שלה ובין שיעורי הפילאטיס והקבלה, היא כתבה שיר חדש שמטרתו העיקרית היא בעיקר להיכנס בגרוש שלה.

בהופעה פרטית שקיימה הדיווה לחברים בלבד, היא הציגה בפניהם מספר שירים מהאלבום החדש, אך השיר שהשאיר את הפיות של הנוכחים על הרצפה היה שיר אחד שנקרא, כמה מפתיע, "אני לא שמה..." תמשיכו לבד.

מדונה. AP
גם אני לא שם... מדונה וגיא/AP

אם תהיתם, שמו של ריצ'י אמנם לא מוזכר בטקסט (בכל זאת, היא לא תתן לאף אחד לגנוב לה את ההצגה), אבל ממילות השיר קשה שלא לנחש כי אכן מדובר באקס הבריטי שלה. "תתעורר, אלו החיים שלך. הילדים ברשותך", אומרת המלכה האם וממשיכה, "יש לי סידורים לעשות בטלפון, לפגוש את העיתונות, לקנות שמלה, לעשות את כל זה בשביל להרשים..לעשות עשרה דברים בבת אחד, ואם זה לא מוצא חן בעינייך, אני לא שמה..". בהמשך הבלונדה מורידה את כל המחסומים, "ניסיתי להיות ילדה טובה. ניסיתי להיות אישה מושלמת".

יתכן כי השיר המדובר יצא בעקבות דברים שאמר ריצ'י בעבר למגזין "US WEEKLY", "נכנסתי לתוך אופרת סבון", אמר הגרוש, "חייתי בתוכה תקופה די ארוכה מהחיים שלי" היפים והאמיצים, מישהו?

נראה כי הזוג שם קץ ליחסים ביניהם, אך לא ממש הצליחו להמשיך הלאה ולשכוח מהעבר. כזכור, השניים נישאו בשנת 2000 ולאחר שמונה שנות נישואים, ילד משותף ועוד אחד מאומץ, החליטו הזוג המאושר לפרק את החבילה ולהמשיך כל אחד לדרכו.

גם וואלה! סלבס כתבה שיר על האקסים שלה. "אלך כבאים לא יצליחו לכבות אותי". מכירים?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully