וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסי וכרמית זוכות ב-50 אלף שקלים

וואלה! סלבס | צילום: שוקה כהן

16.2.2012 / 16:41

צמד התימניות מ"המירוץ למיליון", אוסי וכרמית אמנם הפסידו את המיליון, אבל השתתפו ב"אחד נגד מאה" ויצאו עם 50 אלף שקלים. הבעיה: הן תרמו את הכסף. וואלה! סלבס מקבצת

אוסי וכרמית, שתי התימניות הכי מתוקות על המרקע האמינו בכל הלב שיצאו מ"המירוץ למיליון" עם צ'ק על סך מיליון שקלים. לצערן, היקום חשב אחרת והעדיף לפנק את אינה ברודר ובר בן וקיל בצ'ק השמנמן. אל דאגה, הנשמות הטובות ב"רשת" לא התכוונו להשאיר את אוסי וכרמית בידיים ריקות והזמינו את השתיים להשתתף בשעשועון "אחד נגד מאה".

זוג התימניות הרותחות הגיעו לתכנית והוכיחו לכולם שמלבד לרוץ מסביב לעולם ולהתפלש בבוץ, הן מסוגלות גם להפעיל את המוח ואפילו להוכיח שהן תותחיות לא קטנות. לאחר שהפתיעו והגדילו את סכום הזכיה שלהן עד לכדי 50 אלף שקלים, החליטו השתיים לפרוש מהתוכנית.

אוסי וכרמית. אביב חופי
ליצנית ופרזנטורית. אוסי וכרמית תורמות/אביב חופי

אין לכם מה להתקשר ולבקש תרומה, זוג ההורסות החליטו יחדיו שאת הכסף הן לא לוקחות לביתן, אלא תורמות את הסכום כולו לעמותת ויצ"ו. אל תדאגו לתזרים המזומנים, בזמן שאוסי לומדת ליצנות רפואית, השתיים מככבות בימים אלו כפרזנטוריות של חברת בגדי הים "LIPS".

וואלה! סלבס השתתפה פעם בשעשועון וסיימה את התכנית כשהיא חייבת להפקה 50 אלף שקלים. היא לא ידעה שהתפאורה לא אכילה. אז היא בדקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully