וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עינב ויינר מהאח הגדול: "אני הומו בגוף של אישה"

יוני פרוים

15.2.2012 / 8:00

רגע לפני הכניסה שלה לבית האח הגדול, וואלה! סלבס פגשה את עינב ויינר לשיחה צפופה וגילתה שהיא בכלל הומו שכלוא בגוף של אישה ושסער צריך לפחד ממנה. וואלה! סלבס על פרוזק

אבי כהן

צילום: אבי כהן
עריכה: רן צימט

זיווה כהן מאחורייך: אם חשבתם שראיתם כבר הכל בבית האח הגדול, אתם טועים. אמש (ג') נכנסה המתמודדת עינב ויינר לבית הכי מפורסם במדינה, ותסמכו עליה שהיא לא מתכוונת לשבת בשקט ולו לרגע קט.

רגע לפני הכניסה, ישבה ויינר לשיחה צפופה עם וואלה! סלבס במלון בו היא שהתה בהסגר. אם הייתה לכם תחושת דה ז'ה וו וחשבתם שמדובר בפליטת העונה הקודמת, נופר מור, אתם לא היחידים. ויינר מעידה על כך שהרבה אנשים מתבלבלים ביניהן והדבר דווקא מאוד מחמיא לה.

לויינר יש מה להגיד על כל אחד ואחד בבית. אז אם תהיתם, את אביבית בר זוהר היא דווקא נורא מחבבת, "אני חושבת שהיא מהממת, היא אישה כלבבי, חזקה, היא עומדת מאחורי מה שהיא עושה ואומרת. מאחורי כל האודם והריסים, עומדת שם אישה אמיצה". היא ממש מקווה שקותי יזכה במיליון, את תמיר היא גם אוהבת, למרות שלטענתה הוא לא מדבר על הנטיות המיניות שלו. אבל שלא תטעו, היא לא מתכוונת לעזור לו לצאת מהארון.

ואת מי היא לא תשמח לראות בגמר? כמובן שאת סער, "מה הוא יעשה עם המיליון? יתרום לחיזבאללה?", היא מסבירה, "לא מסתדר לי שמישהו מתוך עמנו מדבר כך". אה, והיא גם מכינה לו הפתעה. ווינר הביאה מהבית חולצה שעליה כתוב "ישראל שלי". יהיה מעניין.

וואלה! סלבס היא גם הומו בגוף של אישה, או להיפך. היא עוד לא החליטה. נו, מבולבלת מינית.

מה דעתכם על הדיירת החדשה? בואו לדבר על זה בפייסבוק

כוכבת אמיתית: בר רפאלי בשמלה שקופה בהשקה של הספורטס אילוסטרייטד

בזמן שבר בחו"ל: אסתי גינזבורג קובעת תאריך לחתונה

כבר לא יכירו: שי רגב מודח

אחת נכנסת אחד יוצא: יוסי סרור מודח

באותו צד: ערן טרטאקובסקי בסרטון נגד נהיגה בשכרות

לא נעים: שי שטרית מהעונה הראשונה עוכב לחקירה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully