וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דפנה שחר בקמפיין למיטות

וואלה! סלבס

12.2.2012 / 14:20

אם דפנה שחר הייתה מודאגת ממצב העובר ושב שלה בבנק, אז עכשיו, כשגם היא קיבלה קמפיין חדש, היא סופסוף יכולה להפסיק. וואלה! סלבס כסף זה לא הכל בחיים

אחרי שהחברות שלה לסדרה קיבלו קמפיינים נחשקים, זה היה רק עניין של זמן עד שדפנה שחר, מי שכבר ניסתה את מזלה בעולם בפרסום, תקבל גם היא קמפיין.

המעושרת הבלונדינית, תככב בקרוב בפרסומת למיטות מתכווננות (פה אתם מוזמנים להכניס כל בדיחה שעולה לכם לראש) ותשלשל לכיסה כמה אלפי שקלים. מה שיגרום לבנקאי שלה לחייך ולמוכרות בכיכר המדינה אף יותר.

דפנה שחר. ניר פקין
את יכולה לכוונן לי את המיטה? דפנה/ניר פקין

אם תהיתם, מדובר במותג "swiss system", ועל פי גורמים בחברת הפרסום, שחר נבחרה להוביל את הקמפיין מאחר והיא מייצגת את הערכים האיכותיים של המותג. סטנדרט שוויצרי, עיצוב אירופאי ואיכות שינה ברמה הגבוהה ביותר. אה, וואלה?! את כל זה היא מייצגת?!

הפרסומת המדוברת בכיכובה של השחר, תעלה בשבועות הקרובים, תחת הסלוגן המקורי: " swiss system -זה מה שעושה אותי מאושרת". זה ועוד כמה אלפי שקלים בבנק.

כזכור, גם חברתה של שחר, טלי ריקליס, קיבלה קמפיין ל"בנק יהב", לא לפני שהצליחה להסתכסך עם החברה והשכנה, ניקול ראידמן, שטענה כי אישתו של זוס בגדה בה וגנבה לה את הקמפיין מתחת לאף. אבל אל דאגה, אשת האוליגרך לא נשארה מקופחת וקיבלה גם היא קמפיין לרשת המזון "טיב טעם". שנאמר: סוף טוב, הכל טוב.

וואלה! סלבס גם קיבלה קמפיין. היא תפרסם את הבסטה של דוד שלה בשוק הכרמל, תחת הסלוגן: "שלוש תחתונים בעשר שקל- זה מה שעושה אותי מאושרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully