וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור סושרד מסרב לריהאנה

וואלה! סלבס

12.2.2012 / 12:16

אחרי שהימם את פריס הילטון, האמן העל חושי, ליאור סושרד, החליט לעשות את אותו דבר גם לריהאנה, שאף הזמינה אותו למסיבת יום ההולדת שלה ונתקלה בסירוב. וואלה! סלבס אטנדינג

לא מעט ישראלים מנסים את מזלם בהוליווד, וחלקם אפילו מצליחים ומככבים שם (מי אמר איילת זורר פינת אלונה טל?), אבל לא כולם זוכים לסרב להצעה מאחת הזמרות הכי מפורסמות בעולם, כשזו מזמינה אותם למסיבת יום ההולדת שלה. ליאור סושרד הוא אחד כזה.

המנטליסט הבינלאומי הגיע אתמול (ש') לארוחה שנערכה לכל משתתפי הגראמי לרגל האיוונט, לאחר שהתמנגל עם האורחים, ניגשה אליו ידידה, והכירה לו את החברה שלה, בחורה בשם ריהאנה. מכירים?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

השניים החלו ללרלר וסושרד, כהרגלו בקודש, עשה כמה טריקים וקסמים, גרם לזמרת להתעלף מהתרגשות ולבסוף אף זכה להזמנה ליום הולדתה שתתקיים בשבוע הבא. אך סושרד, לא אחד שמתלהב מכל בחורה עם קול מהפנט, הודיע לזמרת שהוא נורא מוחמא, אבל לצערו יש לו דברים חשובים יותר לעשות, כמו בילוי ביום ההולדת של הבמאי אריאל פרומן. אתה רציני, כן?!

הילדה הסוררת של עולם המוזיקה לא ויתרה ואמרה לישראלי שהיא חייבת להיפגש איתו בהזדמנות (כריס בראון, שמעת?). השניים החליפו טלפונים והבטיחו שישמרו על קשר.

וואלה! סלבס החליפה פעם טלפונים עם מייקל ג'קסון. היא עדיין מחכה לצלצול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully