וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזל ביש: המזוודה של ניקול ראידמן שוב נפרצה

וואלה! סלבס | צילום: סטודיו לם וליץ, יחצנים

7.2.2012 / 0:00

רק שבועיים לאחר שהמזוודה שלה נפרצה בפריס, ונגנב ממנה אוצר בשווי של כמאה אלף שקלים, המזוודה של ניקול ראידמן שוב נפרצת. ניקול: "אני אסרס את הגנב". וואלה! סלבס מחזירה

מאה אלף שקלים היה שווי השלל שנגנב מהמזוודה של ניקול ראידמן לפני כשבועיים. אז לקחו לה שעון יוקרה בשווי 75 אלף שקלים, בגדים, תחתונים, תכשיטים, כסף מזומן ואפילו טמפונים.

בתחילת השבוע ראידמן שוב טסה לפגישות עבודה בפריס, וגם הפעם כאשר פתחה את המזוודה בבית המלון, גילתה שמישהו ביקר שם לפניה והעלים לה תיק איפור עמוס קרמים יוקרתיים, תיק של ג'וצ'י ומגפיים. לצערה הרב, גם בפעם הקודמת נגנבו ממנה בין היתר תיק יוקרתי של שאנל ומגפיים של כריסטיאן לבוטן בשווי כולל של 6000 אירו. אאוץ'.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אתכם לכלבוטק. ניקול מסרסת/מערכת וואלה!, צילום מסך

ניקול, לא למדת לקח?
"כן, אחרי הפריצה הקודמת קניתי מנעול חדש, הרבה יותר טוב".

כנראה שזה לא מספיק. שוב לקחו תכשיטים?
"ממש לא. אני כבר לא שמה תכשיטים במזוודה. למזלי הפעם הגנב לא לקח לי את התחתונים, כנראה שזה קטן עליו. אבל כנראה שמי שעשה את זה פעם שעברה, עשה זאת שוב. הוא ראה את השם שלי על המזוודה והחליט להתנקם. למזלי, הפעם לא שמתי תכשיטים".

נו, אז מה את מתלוננת?
"סליחה? לקחו לי תיק איפור מלא מסיכות של 'לה פררי', תיק של ג'וצ'י וזוג מגפיים. זה לא מספיק?".

הכי מספיק! מה את מתכוונת לעשות?
"כשאני אחזור לארץ אני אפתח ג'יימס בונד בשדה התעופה, אני רוצה לראות בדיוק את המסלול של המזוודה עד שהיא מגיעה למטוס ולמי יש גישה אליה ואני לא אוותר להם הפעם. אני אלך לכלבוטק ואגיש תלונה במשטרה. כשאמצא את הגנב אני אסרס אותו!". שמע ישראל.

דובר "אל על" מסר בתגובה שהמקרה בבדיקה.

וואלה! סלבס פתחה פעם בטעות מזוודה זרה. היו שם רצועות עור, תחתונים אכילים ופאות ממזרח אירופה. אחרי שצחקה בשיגעון נזכרה שזו המזוודה שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully