וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החברה של אמדורסקי נגד ניקול ראידמן

וואלה! סלבס

26.1.2012 / 13:28

דנה פרימן, החברה של אסף אמדורסקי, לא אהבה את זה שניקול ראידמן לובשת פרוות אמיתיות, וכתבה בפייסבוק: "אני מקווה שכשתמותי מישהו יעשה ממך מעיל". וואלה! סלבס חיה רעה

דנה פרימן, מי שביום יום משמשת כבת זוגו של אסף אמדורסקי, רצינית מאד בכל מה שנוגע לזכויות בעלי חיים. אחרי הריב המאוד מתוקשר שלה עם אייל גולן, לאחר שלטענתה החזיר למכלאה כלבה שאימץ, פרימן פותחת חזית חדשה, והפעם עם לא אחרת מאשר המעושרת ניקול ראידמן.

פרימן שקראה ראיון שהתפרסם עם ראידמן, נדהמה לגלות שלמעושרת אין בעיה עם פרוות וכתבה בדף הפייסבוק שלה את הסטטוס הבא: "היהפוך הכושי את עורו??? לא ולא!!
מוות לערבים??? חיות גידול לשועלים?? נגמרו לי המילים השנונות. את הכי נעל מכל אלף זוגות הנעליים שיש לך בארון!!
בכסף אפשר לקנות הכל, כולל השכלה, אבל נראה שפיספסת זאת בנבירות הנעליים שלך והכי פטתי שאת חשה גאונה!!!
אין דבר כזה חוות גידול לשועלים בתנאים טובים, זה מחוץ לחוק כי הם זן נכחד. הידעת זאת טיפשה?? פרווה זה לא מצרך חובה ולא אמורים בכלל לגדל חיות למעילים אני מקווה שכשתמותי, מישהו כבר יעשה ממך מעיל ועדיף דקה אחת קודם!! עולב שבעלובות!! ואין לך מושג באופנה, כמו שאין לך מושג בהומניות ואנושיות. את מתלבשת זוועה. הערביות שאת כה שונאת מתלבשות טוב ממך ובפחות כסף! זוועה!!!". שנאמר: שמע ישראל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פרוות או לא להיות? דנה VS ניקול/מערכת וואלה!, צילום מסך

- ניקול, מה יש לך להגיב?
"אני ממש לא יודעת מי זו. דנה, איך קוראים לה?".

- נו, דנה פרימן, החברה של אסף אמדורסקי
"אני מצטערת, אני ממש לא יודעת מי היא. החלטתי לא למכור פרווה מכיוון שזה פוגע ברגשות האנשים, ואני לא רוצה לפגוע באנשים שלא מסכימים עם ייצור פרוות. אך עם זאת, אני לא צבועה ולא אשקר, אני כן לובשת פרוות אמיתיות. זה פריט אופנתי. אני אמנם אוהבת בעלי חיים, אבל לא כואב לי הלב על שועלים. כמו שיש פרות שמגדלים למטרות אכילה, ככה יש שועלים שמגדלים לצורכי פרוות".

- אכזרי מצידך
"זה העולם. נכון, זה אכזרי, אבל ככה העולם מתנהל. למה לא עושים חרם על כל כוכבות הוליווד שלובשות פרווה? אתה יודע בישראל, ולא רק בכיכר, מוכרים טונות של פרווה ועשרות אלפי אנשים לובשים את הפרוות. אני היחידה שהפסיקה למכור פרוות בכל הכיכר".

- אז למה היא תקפה אותך ככה?
"אין לי מושג. היא יכולה לחשוב מה שהיא רוצה, זו זכותה המלאה. שתגיד מה שתגיד, זו בעיה שלה ולא שלי. אני נפגעת רק מאנשים שאני מכירה וחשובים לי".

- אז לא נפגעת.
"אני אפילו לא מכירה אותה. הדעה של דנה לא חשובה לי בשום צורה ואופן. היא לא מכירה אותי ולא יודעת מי אני ומה אני עושה בחיים ולכן אני לא מוצאת לנכון להתייחס אליה ולדברי ההבל שלה".

וואלה! סלבס עשתה קריירה מדברי הבל.

האוצר שנגנב מהמזוודה של ניקול ראידמן

אייל גולן לדנה פרימן: "תבדקי עובדות לפני שאת פותחת את הפה המסריח שלך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully