וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליהיא גרינר עשתה סולחה עם ברי סימון

וואלה! סלבס | צילום: שוקה כהן, יחצנים

24.1.2012 / 11:51

אחרי שברי סימון השפילה את ליהיא גרינר במהלך שידור פרק של "האח הגדול", אמש (ב') סימון וגינר עשו סולחה באירוע של פנינה רוזנבלום. וואלה! סלבס אנרגיות חיוביות

ברי סימון פרצה לפני כשבוע מבית האח הגדול כאחוזת דיבוק ונבחה את דעתה לכל עבר מבלי לקחת שבויים. אחת הראשונות שחשו בנחת זרועה היתה ליהיא גרינר, שהקפידה לפרגן לסימון וכאשר נתקלה ברקדנית לשעבר בשידור זכתה לחיקוי משפיל וללעגה של הרבנית.

ליהיא גרינר, ברי סימון. פנינה רוזנבלום, שוקה כהן
לא, את פליטת ריאליטי!/שוקה כהן, פנינה רוזנבלום

אמש (ב'), לכבוד עשרים ושתיים שנים למותג שלה, השיקה פנינה רוזנבלום את החנות החדשה שלה בדיזנגוף סנטר והזמינה את חבריה המפורסמים להתרשם משלל המוצרים. בין הפנים המוכרות הגיעו גם גרינר, הפעם חמושה בפאה ג'ינג'ית לוהטת, וסימון. לפי עדי ראייה, ליהיא היתה מבועתת כששמעה שברי נמצאת באזור וניסתה להתרחק ממנה כמה שיותר. ברי שכנראה הרגישה לא ממש נעים עם ההתנהגות שלה בשידור, ביקשה מליהיא להגיע אליה על מנת להשלים.

ליהיא גרינר, ברי סימון. שוקה כהן
צלמו אותי עם הטמאה. ברי וליהיא/שוקה כהן

גרינר קיבלה את המסר ולמרות החששות, התייצבה מול ברי. הרקדנית לשעבר חייכה והתנצלה על ההתנהגות שלה בשידור תוך שהיא נשבעת שהיא ממש לא כזו רעה בדרך כלל. ליהי מצידה סיפרה לסימון שהיא הכי תמכה בה בזמן שהיתה בתוך הבית המפורסם ותמיד דיברה עליה רק טוב. לבסוף השתיים התנשקו והשלימו.

ליהיא, מה הסיפור?
"לפני שנפגשנו, זו היתה הפעם ראשונה שהרגשתי קטנה ומפוחדת כאילו מאיימים עלי. גם כשיצאתי החוצה כולם נראו באבל, כאילו היא הביאה אנרגיה מפחידה".

שמע ישראל, היא אמרה משהו?
"היא ממש התנצלה ואמרה שהכל בא לה בבום ושהיא לא כזו. הכל טוב עכשיו".

עוד דהרו לחנות החדשה של פנינוש: שירלי בוגנים, אוסי מהמירוץ למיליון שהגיעה עם יריב נתי, ננסי ברנדס שהגיע עם ביתו רונה ועם תום סיני הבת של טלי ריקליס, אירית רחמים, צחי נוי, פלאטו שרון ועוד.

וואלה! סלבס מורחת על הפנים רק בוץ. אמיתי. מצידי הכביש.

האח הגדול: אביב זילבר עוזב את הבית אחרי יומיים

הקרב החדש של בר רפאלי ואסי עזר - מי ינצח?
לא הסולחה הראשונה: ליהיא גרינר משלימה גם עם אביב גפן

פנינה רוזנבלום, שירלי בוגנים, אירית רחמים. שוקה כהן
שוקולד מנטה מסטיק. פנינה, שירלי ואירית מבלות/שוקה כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully