וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאה שנירר מופתעת בשידור

וואלה! סלבס

23.1.2012 / 17:05

לאה שנירר הגיעה להתארח ב"צינור לילה", כאשר לפתע גיא לרר שלף וידאו מביך מעברה של המעושרת וצפה בה מתפתלת. וואלה! סלבס קרייסס

יח"צ - חד פעמי

רגע אחרי שתרמה לעולם את "פאן לי", לאה שנירר, המשוררת הלאומית של "מעושרות", פלטה לאויר העולם גם את "תנפח! אל תפחד, תנפח!", כשביקשה מהספר שלה שינפח את הפריזורה המוגזמת שלה. אך מתברר שבשנת 2006, לא כך היה המצב.

לפני שש שנים הצטלמה שנירר, חובבת הווליום המוגזם בשיער, לכתבה של הכתב הצעיר, גיא לרר, על הקשר שבין נשים לספר שלהן, ולרלרה בלי סוף על הקשר המיוחד שלה לספר הצמוד, שמעון. לרר, כיום מניחה "צינור לילה", נזכר בוידאו הזה לאחרונה, ושלף אותו מהארכיון. כדי להעצים את הדרמה והמבוכה, הזמין המנחה את שנירר להתארח בתכניתו והקרין לה את הקטע המדובר.

אייל גולן עם לאה שנירר בתוכנית "מעושרות".
הפריזורה של שנירר תוקפת את אייל גולן

לאה ההמומה לא ידעה את נפשה מרוב בושה, היות ובכתבה היא נראית כששערה שטוח לחלוטין, וגזור בתספורת קארה אופנתית. עוד באותה כתבה, שנירר מספרת על התקופה שהתגוררה בגרמניה והתגעגעה לספר שלה, מה שגרם לה לבוא לביקורים תכופים בארץ, גם כדי לבקר את אמא וגם כדי לבקר במספרה. למי היא התגעגעה יותר? כמה שזה מביך, לאה סיפרה שהגעגועים היו שווים. שנאמר, בנות גידלתי ורוממתי. את הקטע המלא פלוס התגובה של שנירר, תוכלו לראות הערב ב"צינור לילה" שבערוץ 10.

העונה הראשונה של "מעושרות", תגיע השבוע לסיומה ותשאיר אחריה שלל משפטים אלמוותיים, גיבורות תרבות וסצינות בלתי נשכחות, אך גם חבורת נשים שהתרגלו לתשומת לב ועכשיו יאלצו להישאר עם התככים ואירועי היח"צ אליהם יוזמנו. עם קצת מזל, ניקול ("חירבנו לי על הנפש") ראידמן תמשיך לריב עם אתי ("היא וולגרית") דודאי בסטטוסים בפייסבוק, טלי
("הכינותי\הביאותי\הגיעותי") ריקליס, תמשיך לחזק חברות אמיצה עם לאה ("לאן פלי") שנירר, דפנה ("מחפשת אהבה עם 5 חדרים ובריכה") שחר תמשיך להסתובב עם סער שיינפיין וענבר ("אוכל לא צריך להיות טעים") שנהב, תמשיך לדווש ברוטשילד.

וואלה! סלבס נישאה פעם לזכר בעל ממון ונחשבה מעושרת. אז התעוררה מהחלום וגילתה שהיא שוב עלובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully