וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתי דודאי חוגגת יום הולדת

וואלה! סלבס | צילום: ניר פקין

21.1.2012 / 11:00

למרות השמועות על מצבה הכלכלי הרעוע, אתי דודאי חגגה אתמול (ה') מסיבת יום הולדת בביתה שבסביון. ניקול ראידמן הבריזה. וואלה! סלבס נקניקייה

כנראה שאתי דודאי לא ממש מרוצה מהתדמית שנוצרה לה בתקשורת. לאחר שב"מעושרות" הוצגה כקמצנית שלא ממש יודעת לארח, ומגישה לאורחיה נקניקיות או במקרה הטוב יותר מרק בצל אינסטנט, החליטה המעושרת להוכיח לכולם שלחגוג בסטייל היא דווקא יודעת.

אתי דודאי. ניר פקין
מיד אחרי משחקים נר בבקבוק. דודאי מדגמנת כיתה ד' שיק/ניר פקין

אז אחרי שדחתה את המסיבה הקודמת שלה עקב מזג האויר הסוער, בערב יום חמישי האחרון הזמינה דודאי את כל החברים שלה אל הוילה המפוארת בסביון ואירחה את אחת המסיבות היותר נוצצות שנראו בשנה האחרונה. אוהל גדול הוצב בחצר, הוזמן תקליטן ואפילו שף מונייר האיכותי הוזעק כדי להאכיל את האורחים, שחלילה לא יספרו שטחנו נקניקיות, בר משקאות פתוח ועוגת יום הולדת עם דמותה של אתי הוצבה.

דפנה שחר, ענבר שנהב. ניר פקין
מה הבאתן? דפנה ענבר ויובל/ניר פקין

בין האורחים המפורסמים שהפציעו: אילנה אביטל, רננה רז, ירדן הראל (שבאה לראיין), ענבר שנהב ובעלה ברק רום, ודפנה שחר והצמוד החדש שלה יובל צלנר המתמודד בימים אלו עם הפרומואים המראים את דפנה מתנשקת עם האקס מניו יורק.

אתי דודאי, אילנה אביטל. ניר פקין
חמודה, אל תשכחי שפה יש רק כוכבת אחת. אתי מראה לאילנה מה היא יודעת/ניר פקין

חברותיה של דודאי לסדרה "מעושרות" הבריזו, כל אחת מסיבותיה היא: טלי ריקליס העדיפה לבלות בפתיחת תערוכת אומנות אליה הוזמנה, ניקול ראידמן היתה על טיסה לפריז (תירוץ נוח, היות והשתיים לא הסתדרו) ולאה שנירר היתה בחתונה. בספיישל אפקטס: בתה של אתי, דנה דודאי, קיבלה את האורחים על קביים כלוליינית, אך ההפתעה האמיתית היתה הקליפ הקורע שדודאי הכינה לכבוד המאורע. דודאי הקליטה באולפן חידוש משלה לשיר המקפיץ של סק נואל- "לוקה פיפל", שם היא נשמעת כשהיא תוהה בקול רם :"וואט דה פאק?". מעניין.

כזכור, רק לאחרונה פורסמו כתבות על מצבה הכלכלי הרעוע של דודאי, הן ב"ידיעות אחרונות" והן במדור רכילות סוף השבוע של מעריב. דודאי מכחישה את כל השמועות על כך שביתה המפואר מעוקל והיא נמצאת בקשיים כלכליים.

וואלה סלבס לא מגיעה למסיבות יום הולדת אם לא מבטיחים לה בסוף שקית הפתעה.

ירדן הראל. ניר פקין
אני רק שאלה. ירדן באה לעבוד/ניר פקין
ניצה שאול. ניר פקין
היוש. ניצה/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully