וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתן גושן על יאנה יוסף: "לא כתבתי את השיר עליה"

וואלה! סלבס

12.1.2012 / 17:00

נתן גושן הופתע לשמוע את יאנה יוסף מספרת בבית האח הגדול שהשיר שלו נכתב עליה. עכשיו הוא מחזיר אש ומודיע: "יאנה שקרנית". וואלה! סלבס פותחת חזית

זה היה רק עניין של זמן עד שהעניינים יתחילו להתחמם גם מחוץ לבית האח הגדול. אחרי שראיתם קליפים של אביבית בר זוהר מתעטרלת, שי רגב שר לאמא שלו ושרי שימחוב רוקדת בבגדים תחתונים, עכשיו קבלו שערוריה חדשה.

יאנה יוסף סיפרה לכל דיירי הבית, ובעצם לאומה כולה, שהשיר "גבולות היגיון", של הזמר העולה נתן גושן, בעצם נכתב עליה. יוסף הוסיפה בהתלהבות שהיא וגושן יצאו בעבר למשך תקופה מסוימת, שלאחריה החליט הזמר הרגיש לכתוב עליה שיר. אז זהו, שלא.

גושן בעצמו, הופתע לשמוע את הסיפור מחברים שראו את התכנית ולא הבין על מה מדובר. מקורבים לזמר סיפרו לוואלה! סלבס: "הוא היה בהלם. הוא לא הבין מאיפה היא ממציאה את השקרים", סיפר יודע דבר, "הם בסך הכל יצאו לכמה דקות והיא כבר רצה לספר סיפורים ולנסות להתפרסם על חשבון הגב שלו".

נתן גושן, בר. אביב חופי
עליה כתבת שיר? נתן ובר/אביב חופי

"זו פשוט בושה", סיפר חבר אחר, "נתן בכלל לא שם עליה ובטח ובטח שלא יכתוב עליה שיר. זה פשוט מביך שבחורה שהייתה מסתובבת עם החבר'ה שלנו פתאום ממציאה לעצמה סיפורים".

נתן, תעשה לי שיר
"זה הכל שטויות. השיר לא נכתב עליה. אם אכן הייתי כותב שיר על מישהי, לא הייתה לי בעיה להודות בכך. פשוט מפריע לי שאני מופיע עם השיר הזה לא מעט ופתאום הוא מקבל קונוטציה שונה ולא נכונה".

אז למה לה לשקר?
"אני ממש לא יודע ולא מתעסק בזה. המצחיק הוא, שהשיר נכתב הרבה הרבה אחרי שהכרתי אותה בכלל".

אז אתה לא רוצה לכתוב שיר על וואלה! סלבס?
"אני אקרא לשיר אין תגובה".

וואלה! סלבס כתבה פעם שיר על ההורים שלה, זה נגמר אצל משפחה אומנת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully