וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביונסה משלימה עם אבא וחושפת את הבת

שירות וואלה! סלבס

11.1.2012 / 15:05

שנה אחרי שבעטה באביה מכל המדרגות והודיעה שהיא לא מעוניינת בשום קשר עמו, ביונסה ומת'יו נואלס עשו סולחה בחדר הלידה. אה, ויש גם תמונה של הבת אייבי וואלה! סלבס טלנובלה

ביונסה חייבת את כל הקריירה שלה לאביה, מת'יו, שהיה הכוח המניע והמממן מאחורי להקת דסטיניז צ'יילד. אך מתברר שזה לא מה שהפריע לה לפטר אותו מתפקיד מנהלה האישי תוך שהוא מאשימה אותו במעילה בכספיה פלאס להדיח אותו מחייה עקב העובדה שבגד באמה והביא ילד מחוץ לנישואים.

אך נראה שאלו הם ההורמונים המשתוללים של ביונסה, שהצליחו לרכך אותה ורגע לפני שכרעה ללדת, בעלה ג'יי זי הצליח לשכנע אותה להזמין את אביה לבית החולים. שאב נכח בחדר הלידה במהלך הלידה כולה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היי אייבוש. ביונסה והבת/מערכת וואלה!, צילום מסך

אתר הרכילות האמריקאי מדיה טייקאאוט.קום מדווח כי ברגע שהזמרת ראתה את אביה היא פרצה בבכי. האב מצידו, לא חסך גם הוא בדמעות של התרגשות, והשניים עשו סולחה, ממש רגעים לפני שאייבי בלו הקטנה פרצה לעולם. האתר עוד מדווח שכל הנוכחים בחדר לא הצליחו להישאר אדישים לדרמה וכולם, כולל ג'יי זי הקשוח, פרצו בדמעות.

כאילו לא דיי בכל זה, אתר הרכילות נשיונלטורק.קום פרסם השבוע תמונה ראשונה של הזמרת ובתה הקטנה. אין צורך להתלהב, התמונה ככל הנראה מזוייפת ונוצרה על ידי מומחי פוטושופ, שסביר להניח שמדביקים את הפרצוף המחוצ'קן שלהם לגופות שריריים, בשביל לצאת לדייט. אבל היי, אם בא לכם להתענג על הרגע המשפחתי, לכו על זה. מי יודע, אולי זה אמיתי.

וואלה! סלבס השלימה עם אבא שלה למרות שהוא גנב לה את הסטילטו

שמעתם רכילות מעניינת? רוצים לשתף את וואלה! סלבס? כנסו וספרו

ג'יי זי מספר על ההפלה שעברה ביונסה בשיר חדש

עוד תמונות מהאלבום המשפחתי של ביונסה

אייבי לא לבד: לג'יי זי יש ילד מחוץ לנישואים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully