וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעושרות: אתי דודאי דוחה מסיבת יום הולדת

וואלה! סלבס | צילום: אביב חופי

11.1.2012 / 0:02

אתי דודאי, הזמינה בשבוע שעבר את חבריה הקרובים, למסיבת יום הולדת חגיגית, בביתה שבסביון. הבעיה: היום הודיעה כי היא מבטלת את המסיבה עקב מזג האויר. וואלה! סלבס בהולד

אתי דודאי, אחת מכוכבות "מעושרות", הזניקה את 15 דקות התהילה שלה, כשהיא רובצת על ספה לבנה בחדר השינה המפואר שלה ומודיעה שבגלגול הקודם ודאי היתה נסיכה אירופאית. במהלך העונה, התברר שהדבר הכי אירופאי בה מגיע ממחוזות "הקמצן" של מולייר.

לאחרונה, רגע אחרי שעיתון "ידיעות אחרונות" פרסם כי דודאי אינה מעושרת כפי שהיתה רוצה שנאמין, והאמת היא שנכון לימים אלה היא נמצאת בחובות גדולים וביתה ממושכן, כוכבת הטלוויזיה החליטה להוכיח לכולם שזה לא נכון ולערוך מסיבה. התירוץ: חגיגות יום ההולדת שלה, שנקבעו לסוף השבוע הקרוב. דודאי החייכנית שכרה את שירותיהם של אנשי מקצוע, ביניהם השף הנחשב, מוריס מונייר, כדי לפנק את מקורביה ואף הזמינה אוהלים שיקומו בחצר ביתה לרווחת החוגגים. אממה, אתמול (ב'), מספר ימים לפני המאורע הגדול, החליטה המעושרת לבטל את הכל.

אתי דודאי. אביב חופי
דוחה את המסיבה. אתי/אביב חופי

המסיבה שתוכננה לסוף השבוע הקרוב, אמורה היתה למנות מאה מוזמנים, מהקרובים ביותר למעושרת, שייהנו מקייטרינג משובח, בר פתוח ואפילו מוסיקה איכותית, אך עקב מזג האוויר הסוער שצפוי לסוף השבוע, אתי החליטה לוותר על החגיגה ולדחות אותה למועד לא ידוע.

וואלה! סלבס דוחה פעם ביום. במיוחד כשהיא מתעוררת משינה.

הבית של אתי דודאי משמש גם כאתר צילומים

אתי לא פראיירית: דודאי מתכוונת לתבוע את מעריב

  • עוד באותו נושא:
  • אתי דודאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully