וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונות ראשונות: מרגלית צנעני בהופעה

וואלה! סלבס

23.12.2011 / 5:18

מרגלית צנעני לא נתנה לכל הפרשה סביבה להשפיע עליה וארבעה ימים אחרי גזר הדין היא הגיעה להופעה ציבורית ראשונה במסיבת גייז. וואלה! סלבס גאה

מרגלית צנעני ידועה בתור זמרת מלעונה, כפי שהיא נוהגת לכנות את עצמה, ולכן אחת כמו מרגול לא תיתן להאשמות נגדה על סחיטה באיומים לדכא אותה. הזמרת עם הלשון הכי חריפה בתעשייה, הגיעה הלילה (שישי) למועדון הקומפורט 13 בתל אביב, שם הופיעה בליין מסיבות הגייז המזרחי "אריסה", אל מול מאות מעריצים נלהבים.

למרות שהזמרת הודתה באישומים המיוחסים לה ואף הורשעה ונשפטה לשישה חודשי עבודות שירות, היא התקבלה בתשואות ובמחיאות כפיים סוערות על ידי הקהל שהריע לה ללא הפסקה ואף שר איתה את שיריה. כהרגלה, פצחה מרגול בהופעה עם השאלה הקבועה "אתם רוצים הופעה מלעונה או הופעה מתורבתת?". במהלך ההופעה מרגול אמרה שבשביל להשתיק אותה צריך לתקוע לה אקדח במצח, מה שמשום מה, סחף מחיאות כפיים רבות מהקהל, שככל הנראה לא ממש הבין למה הוא מריע.

צפו בהופעה של מרגול

שישה חודשי עבודות שירות נגזרו על מרגלית צנעני. טל אנגלנדר
מרגלית ביום גזר הדין./טל אנגלנדר

מרגול לא שכחה את החברים הטובים שליוו אותה במהלך הפרשה המביכה, בסיומה הודתה בכל ההאשמותנגדה, והודתה מעל הבמה ספר פעמים לחברה גל אוחובסקי שנכח במסיבה ופיקח עליה מעמדת הדי ג'יי וגם למנהל יחסי הציבור שלה, עפר מנחם, אותו היא כינתה כ"נשמה טובה והאיש הכי טוב בתעשיית המוזיקה". היא אף הקדישה לשניהם שירים. במהלך ההופעה, ניתן היה להבחין כי מרגול התרגשה במיוחד ואף מחתה מדי פעם דמעה או שתיים מעיניה. מקורבים לזמרת סיפרו לוואלה! סלבס כי מרגול מאוד ציפתה להופעה הזו: "זו הייתה הופעה מאוד חשובה עבורה", סיפר מקורב, "אפשר היה להרגיש את ההתרגשות והמתח שלה עוד לפני העלייה לבמה".

ואכן היה ניתן לראות כי הזמרת, שרק לאחרונה השתחררה ממעצר בית, הרגישה משוחררת במהלך ההופעה, ומלבד הריקודים והקפיצות על הבמה היא אף העלתה בחור מן הקהל וביקשה ממנו לרקוד לצידה, תוך שהיא מנסה להוריד לו את החולצה, מושכת אותו אליה ורוקדת איתו צמוד. סוג של שחרור לחצים, אחרי התקופה הקשה.

מרגלית צנעני. ניר פקין
מרגול בסיבוב שופינג./ניר פקין

לבסוף, רגע לפני סיום ההופעה, ביקש אחד המעריצים מהזמרת שתשיר שיר מיוחד. היא בתגובה אמרה לו שזה שיר שלא כולם מכירים, אך המעריץ המשיך להתעקש עד שלבסוף פלטה הזמרת בבדיחות הדעת את המשפט: "אל תתעסק איתי. לא כדאי לך, אתה יודע שגם ככה יש לי חותם על המצח". סוג של איום מלחיץ, מפושעת מורשעת. אבל היי, גם לזה הקהל הריע בהתלהבות.

בשיר האחרון אמרה מרגול לקהל: "עליתם לי עד פה. לא כדאי לכם להתעסק איתי". בדיחה חוזרת, מתברר. בהמשך הוסיפה, "אני את הצ'ק שלי קיבלתי והזמן שלי גם ככה נגמר, אז להתראות". כפי שכבר פורסם, הזמרת אסרה על כניסה של כלי תקשורת להופעה, אך וואלה! סלבס שמה את ידיה על קטעים מההופעה שעלו ביוטיוב. לחצו על הלינקים המצורפים ותוכלו להנות מחלקים מההופעה.

עיתון "ישראל היום" מדווח כי לפני שהזמרת הגיעה להופעה במועדון הגייז, היא הספיקה גם לעצור בעוד הופעה בחתונה במלון יוקרתי במרכז תל אביב, שם למעשה היא נתנה את הופעתה הראשונה לפני קהל. מאחורי הקלעים סיפרה הזמרת על ה"עוול" שנעשה לה בחודשים האחרונים ועל ההתרגשות לקראת ההופעה הראשונה. את ההופעה בחתונה כמו הופעתה במועדון, היא פתחה עם השיר "עץ ירוק מפלסטיק", אותו כתב לה כזכור אסף אטדגי, שהיה מנהלה האישי, אותו כאמור, הודתה שסחטה באיומים, לאחר שטענה כי לא שילם לה אחוזים מההופעות של הזמר עומר אדם.

וואלה! סלבס קנתה פעם עץ ירוק מפלסטיק לחג המולד, אבל אז היא נזכרה שהיא בכלל יהודיה.

מרגול משתוללת על הבמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully