וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשיון הנהיגה של רן שריג נשלל לשנתיים

וואלה! סלבס | שוקה כהן

22.12.2011 / 18:24

שנה אחרי תחילת החקירה: בית המשפט לתעבורה בתל אביב גזר הבוקר שנתיים של שלילת רישיון לרן שריג. התסריטאי כתב בטוויטר בתגובה: "עד לעליון". וואלה! סלבס מאנצ'יז

שנה אחרי תחילת החקירה נגד רן שריג, באשמת עישון מריחואנה תוך כדי נהיגה, גזר הבוקר בית המשפט לתעבורה בתל אביב שנתיים של שלילת רישיון. למי שהספיק לשכוח, שריג, מנחה טלויזיה, תסריטאי מחונן וכוכב "מחוברים", הצטלם לסדרה כשהוא מעשן מריחואנה רפואית, אותה קיבל מהמדינה עקב מחלת הפרקים שלו, תוך כדי נהיגה. צופים שהתלוננו וגם כמה מראשי רשויות החוק שהבחינו במעשה החליטו ששריג צריך לשאת בתוצאות מעשיו.

רן נעצר ביציאה ממשרדי זכיינית הטלויזיה "קשת", רגע לאחר שנכנס לרכבו, והודה בפני השוטרים כי עישן זמן קצר לפני שהתיישב מאחורי ההגה. שריג לא נשאר חייב ורגע לאחר הקראת גזר הדין, צייץ לאלפי עוקביו בחשבון הטוויטר את דעתו על ההחלטה.

רן שריג. שוקה כהן
עד לעליון. רן שריג/שוקה כהן

"הבהרה חשובה: משפט הראווה שלי, שמנהלת המדינה על גבי, האישום אינו על עישון בסדרת טלויזיה, כל השופטים פטרו זאת כמגוחך. כל מה שעומד נגדי זאת הודאה שנתתי אני, בכנות, שעה שנעצרתי על ידי משטרת ישראל וידיעות אחרונות, לפיה עישנתי במשרד של רמזור בקשת, כחצי שעה לפני שחזרתי הביתה. כחולה בדלקת פרקים בעצם נטלתי תרופה.

האם כל מי שנוטל סירופ נגד שיעול ועולה על הרכב למרות הלייבל נתפס? ההשוואה שערך השופט לשיכרות מביכה וקרבת פסק הדין למהלך היחצני שמנהלת המשטרה לאכיפת חוקי הנהיגה החדשים, מרגישה היום על חשבוני.

התקנה לפיה מותר לנהוג 6 שעות אחרי עישון התרופה, תוקנה על ידי המדינה בגלל המקרה שלי. אותה מדינה שממשיכה להאריך לי את רישיון התרופה, (בטח כשמצבי הרפואי מתדרדר) היא אותה מדינה שפסלה לי היום את היכולת לקחת ולהחזיר את בנותי. עד לעליון".

וואלה! סלבס נעצרה לאחר שעישנה מלבורו לייט. דרך מסיכה. עם שק של מזומנים על הגב.

רן שריג ודנה ספקטור בעיר האוהלים

  • עוד באותו נושא:
  • רן שריג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully