וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקול ראידמן: "אתי דודאי קמצנית"

וואלה! סלבס

20.12.2011 / 15:12

ניקול ראידמן נשלחה לסיבוב לוקיישנים לטובת צילומי קטלוג אופנה ומצאה את עצמה במשק חקלאי, נוסעת על טרקטור, מפנטזת על גידול עגבניות וקוראת לאתי דודאי קמצנית. וואלה! סלבס סכסכנית

ניקול ראידמן לא דמיינה גם בסיוטים הכי רעים שלה שיבוא יום והיא תאלץ לפלש את דרכה בבוץ, בין ערמות חצץ ופרות. אבל הנה הגיע היום וניקול, אחת שכבר חוותה דברים בחייה, התמודדה עם המקרה בגבורה רבה.

ראידמן, שמלבד היותה מעושרת היא גם מפיקה, תכננה השבוע לטוס יחד עם מעצב האופנה, דני מזרחי, לצילומי קטלוג שמלות הכלה שלו לשנת 2012. אך רצו הגורל ואלוהי מזג האוויר והטיסה בוטלה בעקבות סופות וגשמים כבדים באזור, מה שגרם לכל החבורה להישאר בארץ.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נראה אותך מחנה ברוורס/מערכת וואלה!, צילום מסך

אך הכנופייה האופנתית לא ויתרה, והחליטה שמה שלא טובים ליוונים, טוב פי כמה לישראלים ובסופו של דבר, העבירו את הצילומים ללוקיישן בארץ. המעושרת החליטה לקחת פיקוד ויצאה לסיבוב לוקיישנים ברחבי ישראל, על מנת למצוא את המקום המושלם לצלם בו את הקטלוג. בין שלל המקומות בהם ביקרה הראידמן נמצא גם משק חקלאי באזור ראש העין, שם הסתובבה עם מגפי היוקרה והג'קט של שאנל בין הפרות וערמות החצץ.

- ניקול, לא חראם על השאנל?
"לא חבל על השאנל, אני מתחברת לטבע ועוברת עוד היום לטרקטור עד שיגיע הלקסוס הורוד. כבר מחר אני יוצאת מהמגדלים עם הטרקטור. הסגנון החדש של ניקול: חקלאית לתפארת מדינת ישראל. אגב, אני הולכת לגדל עגבניות בשביל שאתי דודאי תדע סוף סוף כמה הן עולות, כי היא כל כך קמצנית שמעכשיו מחיר העגבניות יהפוך למשמעותי בחייה".

וואלה! סלבס נוסעת למשק חקלאי רק כשהיא רעבה.

אתי דודאי חסכנית גם בחנות משקפיים. אייטם חובה.

לא רק עם אתי: ניקול מסתכסכת עם טלי ריקליס.

הרכב החדש שהזמינה ניקול ראידמן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מחליפה את הלקסוס בטרקטור./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully