וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקול ראידמן VS טלי סיני ריקליס

וואלה! סלבס | צילום: אביב חופי

12.12.2011 / 18:41

ניקול ראידמן קיבלה הצעה לככב בפרסומת. לאחר שהמשא ומתן עלה על שרטון, גילתה המעושרת שחברתה הטובה טלי סיני ריקליס חטפה לה את הקמפיין מתחת לאף. וואלה! סלבס קט פייט

האלפיון העליון בשגעת: ניקול ראידמן זכתה להצעה מפתה לככב בקמפיין של בנק יהב. המעושרת יודעת מה שווי השוק שלה ודרשה סכום של כ-250 אלף שקלים שיתרמו במלואם לעמותה לילדים חולי סרטן. אממה, רגע לפני החתימה על החוזה, התגלעו מחלוקות בין הצדדים לגבי מספר סעיפים, מה שגרם לפיצוץ בין הצדדים. הבנק מצידו, פנה למעושרת אחרת -טלי סיני ריקליס עם אותה ההצעה. לטענת מקורבים, ריקליס לקחה אותה בשתי הידיים.

ניקול ראידמן, טלי ריקליס. אביב חופי
כבר לא צוחקות כל הדרך אל הבנק. ניקול וטלי/אביב חופי

מעדיפים את ניקול או את טלי? הצביעו בפייסבוק

ראידמן, שלא ממש התלהבה מהמחטף שנעשה לה מתחת לאף, פנתה לעמוד הפייסבוק שלה ופרגנה לעולם סטטוס מרגש: "היום היה לי יום קשה... לא כי עבדתי כמו חמור או כי זוג נעלי "שאנל" נהרסו בגשם, בגלל שחברה טובה שלי, מאחורי גבי, בשביל כמה שקלים ופרסום רגעי מכרה את החברות שלנו ב-SALE, 70%. לצערי החיים דומים לתקנון בחנות שלי, 'אין החזרות מוצר (או חברות) בתקופת ה-sale.. עצוב וכואב".

טלי, ככה יפה?
"מבחינתי לא היה ואין שום סיכסוך, כל הכסף הולך לתרומה לקהילה. למען הסר ספק, העו"ד שלי, קובי סיט ניהל את המו"מ ומעולם לא ידענו שנעשה פניה לגורם נוסף. רק לאחר חתימת ההסכם נודע לי כי נעשו פניות לאנשים אחרים וביניהם ניקול".

ממשרד הפרסום דרורי/שלומי/שקד נמסר: "נבחן מספר לא מבוטל של דמויות לכיכוב בקמפיין. על דעת חברת הפרסום ויועצי התקשורת של הבנק, בסופו של דבר נבחרה טלי סיני-ריקליס, בשל היותה דמות חיובית ואהודה. טלי הסכימה לתרום את כל תקבוליה מהקמפיין באופן מלא לעמותה חשובה ואנו מודים לה ומברכים אותה על כך".

וואלה! סלבס מכרה פעם חברות בשביל פאנל לנייד של אנגרי בירדס.

גם הצ'ילבות קרן שחם ואתי חזן השלימו

ניקול ראידמן דורשת רכב בהזמנה אישית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully