וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איילת זורר חוגגת עם אלון אבוטבול

שירות וואלה! סלבס | צילום: רני סיקולסקי

6.12.2011 / 0:03

רגע לפני שאלון אבוטבול מתחיל להסתובב על שטיחים אדומים הוליוודיים לצידו של באטמן, הוא החליט להזמין כמה חברים להשקת התערוכה שלו בלוס אנג'לס. וואלה! סלבס סו אקסייטד

בזמן שכוכבים ישראלים בביצה המקומית מדלגים בין אירועי השקה בקניון הקרוב לביתם, נפגשו להם כמה כוכבים ישראלים שחיים מעבר לים בתערוכת ציורים מפתיעה.
שנתיים אחרי שאלון אבוטבול עזב את הארץ לטובת החיים בלוס אנג'לס, השחקן הישראלי מנצל את קשריו וזמן פנוי שנוצר לו בלוח הזמנים ומקים תערוכת ציורים.

לפי אתר הבידור האמריקאי ישראלי "אבאניבי", תערוכת הציורים של אבוטבול, "חלקים ממני", הוצגה בגלריית H.STUDIO בדאון טאון, לוס אנג'לס, וגררה אליה לא מעט פנים מוכרות, ביניהן גם את אלו של כוכבת ישראלית אחרת, איילת זורר, ששמחה לפגוש את מארק איווניר (המככב בימים אלה בסרטו החדש "ג'וני אינגליש"), שירלי ברנר, המפיקה המצליחה, לטי גרובמן ואפילו השחקן האמריקאי, אייזאה וושינגטון, שנבעט מ"האנטומיה של גריי", לאחר שקרא לשחקן גיי "מתרומם". היי, לפחות נגד יהודים, בטוח שאין לו שום דבר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השקה שכזו. בילייה, אבוטבול וזורר מבלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

למי שהספיק לשכוח, הסיבה שכל הגווארדיה הישראלית מתחנפת לאבוטבול והאמנות שלו היא שהשחקן החתיך יככב בקרוב על המסך הגדול לצדם של אן התוואי ומורגן פרימן, בסרט החדש "באטמן - The Dark Knight Rises", שיצא לאקרנים בקרוב.

מלבד הג'וב על הסט של באטמן, גם במישור הזוגי, המעבר לארה"ב היטיב עם אבוטבול ואשתו, הבימאית, שיר בילייה. לאחר לא מעט שנים זוגיות וארבעה ילדים משותפים, בני הזוג החליטו ברוח המעבר לארה"ב למסד את הזוגיות והתחתנו באופן רשמי. סמסו להם מזל טוב כבר.

וואלה! סלבס ניסתה את מזלה בהוליווד וסיימה כשפנפנה באחוזה של יו הפנר. לא כזו עם ביקיני, אלא בעיקר כזו שטוחנת גזר ובורחת מהפנר והויאגרה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מפרגן נוכחות. מארק/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully