וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דפנה שחר חוגגת יומולדת

וואלה! סלבס | צילום: אביב חופי

5.12.2011 / 11:12

דפנה שחר חגגה אמש (א') 39 שנות ממון, וזו סיבה מספיק טובה בשביל להרים אירוע בבר הפרטי שלה ולהזמין את כל החברות המעושרות. רק ניקול יצא עם מכתב תלונה. וואלה! סלבס אושר ועושר

דפנה שחר יודעת שטיימינג זה הכל בחיים ושצריך להכות על הברזל כל עוד הוא חם. אז רגע לפני שהיא מעגלת ונוחתת על גיל 40, החליטה השחר להרים לעצמה מסיבת יומולדת מפוארת, לרגל יום ההולדת ה-39. האיוונט התקיים בבר ה"שפירנצק", שם היא שותפה יחד עם חברה הטוב, סער שיינפיין, ולאיוונט הוזמנו כל החברות המעושרות שלה: ניקול ראדימן, אתי דודאי, טלי ריקליס, לאה שנירר וענבר שנהב שגם הביאו מתנות שוות ביותר.

ניקול ראידמן, טלי ריקליס. אביב חופי
מה הבאת במתנה? ראידמן וריקליס/אביב חופי

כל החברות הגיעו לפרגן ועל הדרך גם לחייך אל המצלמות, אבל ברגע שהפלאשים כבו, הייתה מישהי שלא יכלה לשמור על הפה ופצחה במניפסט מעל דף הפייסבוק שלה. כן, לא טעיתם, מדובר בגברת ניקול ראידמן שכתבה את הדברים הבאים (הטעויות במקור, לא נגענו): "מה אנשים מחפשים בברים, פאבים או מועדונים? צפוף, כולם עם סיגריה ביד וכוס משקה שנישפח על השכן עם הוא לא נשרף מהסיגריות של אחרים.... בקיצור משעמם ומעצבן.....ועוד עם אתה לא "סלב" אז תמתין שעתיים לסלקטורית מעצבנת שלא יודעת להבדיל בין "קרוקס" ל"שנאל"...על פי איזה קריטריון מכניסים? לא היה ברור לי ...לא היתי עד היום במקומות כאלה אבל היום הלכתי ל"שפרינצק", היתי 5 דקות, קיבלתי הלם תרבות קשה וברחתי הביתה להיות עם הבת שלי.... אין כמו בבית..." נראה שמישהי חזרה ממורמרת הביתה.

וואלה! סלבס חיכתה פעם מחוץ למועדון שעתיים למרות שהיא לבשה דיור, או שאולי זה היה גיור? אופס.

הרכב החדש של ניקול ראידמן

אבל להופיע במועדונים, עם זה אין לה בעיה

אתי דודאי, דפנה שחר. אביב חופי
המיני חזר לאופנה? דודאי ושחר/אביב חופי
לאה שנירר. אביב חופי
ועכשיו תעשי לנו פוזת ריטה. שנירר/אביב חופי
ענבר שנהב. ברני ארדוב
פוזת בר רפאלי. שנהב/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully