וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרית גומז: "אם אני משתכרת, אני מתעלפת"

וואלה! סלבס

29.11.2011 / 16:22

שרית גומז הגיעה לאירוע של חברת אלכוהול וסיפרה שאם היא שותה יותר ממשקה אחד היא עלולה להתעלף, זה לא הפריע לה לשתות ארבעה משקאות. וואלה! סלבס בטי פורד

שרית גומז עדין נהנית מ-15 דקות התהילה שלה כמיני סלבס ומתחילה לפקוד אירועים יחצנים ברחבי העיר. היום (ג') הגיעה הצלע השלישית מהסדרה "שלוש" לסדנה להכנת קוקטיילים אלכוהוליים שאירגנה חברת "אבסולוט". במסגרת הסדנא, הטיסה החברה בחור בשם מאט פומורואי שנושא את הטייטל הביזארי "המיקסולוג הראשי" של החברה או במילים פשוטות, הבחור שאחראי על כל הקוקטיילים הכי שווים. כן יש אחד כזה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פעם ראשונה. גומז, פונדק ומוטי/מערכת וואלה!, צילום מסך

במסגרת הסדנה, חשפה הגומז פרט משעשע על הרגלי השתייה שלה. מתברר שבמידה והרווקה הלוהטת שותה מעל משקה או שניים, עלולים הסובבים למצוא אותה מעולפת על הרצפה. שיו, הכי דרמטית!. אגב, הפרט הקטן הזה לא הפריע לבלונדה ללגום ארבע כוסות של הקוקטייל ביג אפל. מה עם קוקטיילאה?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פעם שנייה. גומז, סער וגוטליב/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד הגיעו לשתות בחינם ולצפות בגומז שותה ולא מתעלפת: מוטי ופונדק מ"המירוץ למיליון", שקיבלו מהגומז מחמאות על המראה שלהם (כנראה שהיא ממש השתכרה), עדי נוימן והחצי השני שלה גילי סער, אורי גוטליב, יונתן ווגמן, מיכל שפירא ומורן מזור שלא אמרה מילה על הזוגיות שהמציאו לה עם עומר דץ.

אם וואלה! סלבס שותה יותר מכוס אחת, היא מתחילה להתפשט ואז באמת כולם מתעלפים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מה קיבלת? גוטליב/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איפה עומר דץ? מזור/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully