וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרן פלס: "יש לי חשק לילדים מגיל שמונה"

וואלה! סלבס | יוני פרוים

22.11.2011 / 15:01

לקרן פלס תמיד היה חשק לילדים, משה פרץ עדיין לא חשב על זה ומתי כספי ממש לא מעוניין. המורים של "בית הספר למוזיקה" משיקים את התכנית החדשה ומדברים על ילדים. וואלה! סלבס יולדת

דייב שחר

צילום: דייב שחר
עריכה: רן צימט

בקשת הבינו שעם כל הכבוד לכוכבים בני עשרה, אם רוצים נאמנות עד הסוף, צריך לגדל גור חדש של אמנים צעירים. לצורך העניין, קיבצו חבורת זאטוטים (בגילאי 8-14), עמוסי כישרון ובנו סביבם תוכנית: "בית הספר למוסיקה". אז נכון, זה קצת מזכיר את ה"דה וויס" היות וכל שופט יזכה לאמן קבוצה אחת. ואולי זה מעט חופף לכוכב נולד, היות ובסופו של דבר יבחר ילד אחד שיהפוך לנינט של בית הספר היסודי, אבל היי, לפחות הדחות לא יהיו שם. מה שכן יהיה אלו דואטים של הילדים והמורים שלהם. או כמו שהגדיר את התכנית, יואב צפיר, "ריאליטי טוב".

לצורך המשימה גויסו להם קרן פלס, משה פרץ, מתי כספי ויהורם גאון, אשר אמורים להוות כמנטורים של הצעירים הנרגשים ולהעניק להם מניסיונם על הבמות. רגע לפני שהתכנית עולה, התקבצו השופטים\מורים לשיחה צפופה אחד על השני, על התפקיד החדש שלהם כמורים וכמובן על הרצון להביא לאוויר העולם עוד ילדים קטנטנים עם מיתרי קול מרטיטים.

קרן פלס נזכרה בילדות שלה, אז ניסתה להתקבל לתחרויות כישרונות במתנ"ס, אך לא הצליחה לעבור שלב, גאון נזכר במורה שלו מכיתה א' ופרץ, סילסל למען המצלמה כמו שעשה כשהיה קטן. גם אחד על השני היה לשופטים מה להגיד, "אי אפשר לגעת במשה פרץ", אמר מתי כספי על הזמיר, "הוא פולט חום", הסביר את הבעייתיות והמשיך, "קרן פלס היא כמו דודה, אמא, אחות גדולה". כשנשאל לגבי חשק לילדים, מלמל בחיוך שהוא לא ממש בעניין. פלס לעומתו, הודיעה שהיא לא ממש חיכתה לתכנית כדי לקבל חשק לילדים, "יש לי את זה מאז שאני בת 8", הסבירה. כאשר נשאלה אם היא מנדנדת לנועם טור בעניין, "אני לא כל כך מנדנדת, אני לא חושבת שזה פסיכולוגיה נכונה לנדנד, צריך לשדר שלא רוצים". משה פרץ, לא אמר שום דבר על נדנודים, אבל רק הסכים לחייך למצלמה במקום לענות.

התכנית תעלה מחר (ד', 23.11) בערוץ 2.

וואלה! סלבס היתה המתמודדת היחידה בתחרות כשרונות במתנ"ס השכונתי ובכל זאת לא זכתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully