וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסתי גינזבורג בדרך לכבוש את אירופה

דודי טל | צילום: אביב חופי

2.11.2011 / 0:02

בזמן שכולם נהנים לרכל על מצב ה BMI העגום של אסתי גינזבורג, הדוגמנית כבר נפגשה עם נציגים של בכירי עולם האופנה, ביניהם: דולצ'ה גבאנה, הרמס וארמאני. וואלה! סלבס שוק בצלאל

אסתי גינזבורג הפקידה את מדי צה"ל בבקו"ם רק לפני חודשיים והנה היא כבר מנסה לשוב אל זירת הדוגמנות הבינלאומית. הברייד טו-בי החליטה להתעלם מכל המלעיזים והמרירים שהעירו לה על המשקל העודף שאספה בזמן השירות הצבאי, זינקה על מטוס ללונדון ושם פצחה בסשן פגישות חשוב ומרגש במיוחד. בין הנציגים האירופאים שנפגשו עם הדוגמנית הישראלית היו גם אלה של מעצבי העל דולצ'ה וגבאנה, "ארמני" ובית האופנה הנחשב "הרמס". אם יש להם שכל, יחתימו את גינזבורג על חוזה דרקוני וינצלו את לוק האשה התפוסה הסופר-סקסי שלה. אתמול, היא כבר הספיקה לחנוך את חודש ה GOLDEN PARTY של רשת מילר, אותה היא מייצגת.

אילוסטרציה. אביב חופי
בקרוב תרוויח באירו. אסתי/אביב חופי

למי שהספיק לשכוח: זה לא הניסיון הראשון של גינזבורג להידחס לשוק הבידור הבינלאומי. רק לפני שנתיים במאי הקולנוע ג'ואל שומאכר ליהק אותה לתפקיד מעורר קנאה בסרטו "12" לצידם של 50 סנט ועוד. בנוסף, הדוגמנית הבלונדינית הצטלמה לגיליון בגדי הים של ספורטס אילוסטרייטד במשך מספר שנים, אך ביטלה את השתתפותה בגיליון הנחשק, לאחר שלפי דברי מקורבים, אנשי המגזין סירבו להתחייב לשער.

שי אביטל, מנהלה של המודליסטה, אישר את הפרטים וציין כי גינזבורג חוזרת לאירופה בצורה אינטנסיבית וכבר ישנם דיבורים על דברים נוספים שעל הפרק.

וואלה! סלבס דיבורים כמו חול ובינתיים אוכלת הכל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully