וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמישהו יעצור אותו: הנסיך הארי חוגג יום הולדת

שירות וואלה! סלבס

15.9.2011 / 16:00

ספיישל: מתברר שעצם העובדה שהוא נסיך, לא ממש גורמת לפרינס הארי להפסיק לחגוג. להפך. יורש העצר חוגג יום הולדת 27 ו-וואלה! סלבס חוגגת על חמשת השערוריות הכי מביכות שלו

עצור, אתה מסומם!

הארי פצח במסע השגעת שלו על כדור הארץ כבר בשנת 1998, כשהיה בן 14 בלבד. הנסיך הצעיר ישב עם חברים ועם סנדקו, ניקולס קנאצ'בול באירוע חברתי. האקסית של אותו סנדק סיפרה אחר כך לעיתון השערורייתי, "ניוז אוף דה וורלד", שהזאוטוט המיוחס לא הפסיק לבקש סיגריות מהסנדק שלו. "הקול שלו היה גבוה כי עדיין לא התחלף וזה היה כל כך חמוד", סיפרה האקסית הפטפטנית והוסיפה: "ניקולס הוציא ג'וינט ענק והתחיל להעביר בין כולם. כשהגיע תורו של הנסיך לעשן, הוא אמר, 'עדיין לא הבאת לי סיגריה', ניקולס אמר לו שזה ממש כמו סיגריה והנסיך הלחוץ לקח שאכטה". ארבע שנים אחרי, הסנדק שהעביר את הג'וינט הראשון, החליט שהנסיך נרקומן והכריח אותו להירשם למכון גמילה מסמים ואלכוהול.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שיט, מחר האנגאובר. הארי ביציאה מהבריכה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עצור, אתה שיכור!

ההתמכרות של הנסיך לא נרגעה גם אחרי הפרסומים המביכים. למרות שבארמון הודיעו לו שהוא חייב להיפרד מהחיבה לסמים קלים בכלל ולאלכוהול בפרט, הנסיך עצמו לא עשה סימנים של התפכחות, להיפך: בתגובה לדרישה, הנסיך הקפיד להשתכר לעיתים קרובות יותר. בעיית השתייה שלו הגיעה לשיאה בשנת 2005, כאשר יצא לחגוג עם חברים וצולם כשהוא מחבק חברה מאחורה וחופן לה את השד באופן ששום נסיך לא אמור לחפון. עיתון ה"סאן" לא הצליח להתאפק ופרסם את התמונה בעמוד הראשי. תמונה מביכה נוספת של הנסיך צולמה רק לפני כמה שבועות, במהלך מסיבה שהתקיימה בבית של חברים. הארי שוב התמקם על הבר, שאב את רובו ולקינוח זינק לבריכה כשהוא לבוש לחלוטין. מיותר לציין ששומר הראש הפרטי שלו גרר אותו מהמקום בבושת פנים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הארי המזוהם". כותרת העמוד הראשי של ה"סאן"/מערכת וואלה!, צילום מסך

עצור, אתה נאצי!

כמה חודשים אחרי שחגג יום הולדת 21, הזאטוט הג'ינג'י שכח את הטייטל המחייב ואת העובדה שעיני התקשורת הבריטית רק תרות אחר סקנדל חדש, והגיע למסיבת תחפושות כשהוא מחופש לחייל נאצי, לא פחות. כמצופה, עיתון ה"סאן" לא התעלם מהשערורייה וכצפוי, פרסם את התמונה בעמוד השער שלו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טמטום, ילדותיות או סתם טעם רע? "הארי הנאצי" כותרת העמוד הראשי של ה"סאן"/מערכת וואלה!, צילום מסך

עצור, אתה גזען!

הקהילה הפקיסטנית בבריטניה נדהמה לשמוע שבמהלך שירותו הצבאי של הנסיך הארי בארץ מוצאם, פנה יורש העצר אל תושב המקום בשם הגנאי "פאקי". הארי אמנם התנצל, אבל כמה שנים אחר כך חגג הנסיך צ'ארלס, אביו של הארי, יום הולדת 60 במסיבה ענקית, ובשיאה עלה לבמה הקומיקאי השחור סטיבן ק.אמוס. הארי כל כך נהנה מהמופע ומיד לאחר שהסתיים ביקש לפגוש את הבדחן מאחורי הקלעים. אמוס חייך בנימוס בזמן שהארי סיפר עד כמה נהנה מהבדיחות. רגע לפני שהשניים נפרדו הוסיף הנסיך: "אתה בכלל לא נשמע כמו בחור שחור". סטיבן לא ממש הבין איך אנשים שחורים אמורים להישמע והתלונן על ההערה הגזענית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"איך בחור שחור אמור להישמע?". הנסיך משפיל/מערכת וואלה!, צילום מסך

עצור, אתה גייז!

בשנת 2009, בזמן שהותו באפגניסטן בילה הנסיך, (שוב), כמו שהוא יודע ובמהלך חגיגה שגרתית באוהל שלו - צולם בוידאו כשהוא מודיע לחייל מהפלוגה שלו שהוא אוהב אותו ואז מנשק אותו בפה. כאילו זה לא מספיק, באותו הסרטון אפשר לראות את ההארי השובב גם מלקק לחי של חייל אחר. וזה ממשיך: השנה הארי נצפה כשהוא חולק שולחן עם כמה חברים במועדון הגייז "בוקס בר" בסוהו שבלונדון. למרות שהוא טען שבסך הכל חגג יום הולדת של חברה, חברי הקהילה הוורודה במקום דיווחו שהנסיך שתה במהלך הערב דרינק אחד יותר מדי והחל לאבד את הבגדים שלבש. אקסייטינג!

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הקהילה חוגגת. הארי דוגם ידיד/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully