וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתי לוי נגד נעמה קסרי

וואלה! סלבס

13.9.2011 / 17:27

אתי לוי הוזמנה השבוע לתכנית הבוקר של נעמה קסרי, אך לאחר שנדרשה על ידי ההפקה לממן לעצמה את המונית, ביטל מנהלה של לוי את ההופעה. ויש המשך, כנסו כנסו. וואלה! סלבס בקרב חתולות

אתי לוי, תמיד האחות התאומה של זהבה בן וסוג של דיווה הוליוודית, קיבלה השבוע שיחת טלפון מתכנית הבוקר של נעמה קסרי, "איזה יופי", בבקשה להגיע ולהתארח בתכנית.
לוי, אחת שיודעת שאין דבר כזה פרסום רע, הסכימה להגיע לאולפן ואף לתרום את קולה בשיר. לוי ועוזרת ההפקה סיכמו ביניהן את היום והשעה בהם היתה אמורה להתיצב באולפן ורגע לפני שנפרדו לשלום, התעניינה הזמרת מתי תגיע המונית לאסוף אותה ואז התעוררה הבעיה: מתברר שבהפקה לא התכוונו בכלל לשלוח ללוי מונית וציפו שהיא תגיע בכוחות עצמה. לוי השיבה כי אין סיכוי כזה וניתקה את השיחה.

אתי לוי , ישראל בונדק. אביב חופי
שאני אשלם? לוי ובונדק/אביב חופי

אלא שכאן לא נגמרה הסאגה, לאחר מספר דקות התקשרו מהפקת התכנית למנהלה של הזמרת, ישראל בונדק, וניסו להגיע איתו לסוג של פשרה שבמסגרתה הזמרת תגיע ברכבה וההפקה תשלם לה 110 שקלים על הדלק, בונדק בתגובה ניתק להם את הטלפון בפנים.


- בונדק, אין לכם נהג פרטי?
"זו פשוט חוצפה. מילא לא משלמים לה כסף על ההופעה שלה, שזה כבר דבר שלא יעלה על הדעת, אבל לבקש ממנה להגיע בכוחות עצמה ולא לשלוח לה מונית? זו ממש חוצפה.

אבל הציעו לכם 110 שקלים, זה לא מספיק?
"אתי נוהגת ברכב אמריקאי, רק להתניע אותו עולה לה מאה שקל! הם כנראה חשבו שיש להם עסק עם מנהל וזמרת שרק עכשיו נכנסו לתעשייה, זה פשוט גועל נפש".

מערוץ 10 נמסר בתגובה: "אכן תוכננה הופעה של אתי לוי בתכנית, אך בעקבות שיקולים טכניים היא בוטלה".

וואלה! סלבס הוזמנה להופיע במתנ"ס קרית אונו והבריזה כי לא ארגנו לה בורקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully