וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: מדונה מתנצלת. סוג של

שירות וואלה! סלבס

13.9.2011 / 10:56

אחרי התקרית המביכה בפסטיבל ונציה, במהלכה העליבה מעריץ שנתן לה פרח, מדונה צילמה סרטון בו היא מבקשת סליחה (בדרכה המאוד מיוחדת) מהפרחים שהשפילה. וואלה! סלבס לא שוכחת ולא סולחת

בפעם הבאה שאתם רוצים לתת למדונה מתנה, תחשבו פעמיים. מעריץ אומלל, שבסך הכל רצה לתת לאסתר פרח בפסטיבל ונציה, בטוח הצטער על הכוונות שלו אחרי שהכוכבת לקחה את הפרח, גילגלה עיניים והחביאה אותו מתחת לשולחן, תוך כדי שהיא מסננת "אני לחלוטין מתעבת את הפרחים האלה. ברור שהוא לא ידע את זה". לצערה של אסתר, הרגע הלא ממש מפרגן הופץ ברשת וגרר תגובות קשות. מדונה לא נשארה חייבת ואחרי החיצים שקיבלה החליטה לבקש סליחה. או שלא.

בסרטון חדש שהזמרת העלתה היום לרשת, היא מצולמת כשהיא מלטפת את פרחי ההידרנג'אה שהעליבה ומבקשת מהם סליחה: "לא ידעתי שפגעתי בכם. אני מצטערת, אני לא יכולה לחשוב על זה שגרמתי לכם כאב", היא אומרת בסרטון תוך כדי ליטוף זר פרחים מבועת. אבל לא אישה עם אגו ענק כמו מדונה תתרפס מול כל העולם. אחרי חצי דקה של השתפכויות, מדג' משנה את דעתם ואומרת: "יודעים מה? אני עדיין שונאת פרחי הידראנג'ה! תמיד שנאתי אותם! זאת מדינה חופשית אז פאק יו, אני מעדיפה ורדים!".

וואלה! סלבס כתבה על זה שיר: "פרח נתתי למדונה, והיא הרסה לי את החיים".

  • עוד באותו נושא:
  • מדונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully