וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיוון קליין ועומרי כספי מתקרבים

יוני פרוים | צילום: אביב חופי, קובי אליהו

7.9.2011 / 13:34

אחרי שעומרי כספי בילה עם לירן כוהנר, הוא עובר למלכת יופי אחרת - סיוון קליין, שרק לא מזמן יצאה עם עתי שולברג. וואלה! סלבס מבולבלת

וואלה! סלבס עוד לא הספיקה להתאושש מגילוי הרומן של שחקן ה-NBA עומרי כספי ומלכת היופי במיל', לירן כוהנר, לפני שבוע, והנה מגיע פרק נוסף בסאגת חיי המיטה של כספי, הלוהט באדם.

מתברר שלאחר פרסום דבר הרומן הסוער עם כוהנר (שרק רגע לפני סגרה את הבסטה על הזוגיות ארוכת השנים שלה עם הדוגמן אורן תורג'מן), החליטו השניים, עם או בלי קשר, להפריד כוחות. הפרידה, פינתה לכספי מעט זמן, אותו בחר לבלות עם אקס מלכת יופי אחרת, העונה לשם סיוון קליין.

עדי ראייה מדווחים כי בסוף השבוע האחרון, לאחר חתונה שנערכה במלון הילטון בירושלים, שכר כספי סוויטה במלון ובילה שם את הלילה, אך בבוקר שלמחרת, כאשר נפתחה דלת הסוויטה מי שיצאה משם היתה לא אחרת מאשר הדוגמנית ומגישת הטלויזיה, קליין.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עם לוק כזה, מישהו מאשים אותו? קליין רותחת/מערכת וואלה!, צילום מסך

מקורבים למגישה מדווחים כי לא מדובר בפעם הראשונה שהשניים מבלים יחד, ומוסיפים שקליין אף סימנה את הטריטוריה לפני הפרודה הבלונדינית לבית כוהנר.

כזכור: סיוון, עד לא מזמן נחשדה ברומנים מוכחשים עם עתי שולברג (שמאז הספיק לכבוש את איגי וקסמן), אלירז שדה (שכבר הוציא את הזוגיות עם אילנית לוי מהארון) ואייל גולן (שנשאר רווק הולל).

סוכנות ADD סירבו להגיב.

החלום של וואלה! סלבס הוא להיות סיוון קליין ללילה אחד.

אולי תעזרו לעמרי כספי לבחור בין סיוון ללירן?

עומרי כספי מצטלם לראשונה לקמפיין חורף נייקי. אביב חופי
פתאום גם וואלה! סלבס חובבת כדורסל. עומרי בוער/אביב חופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully