וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה דודו אהרון לא הזמין את אימא שלו לגמר?

וואלה! סלבס

6.9.2011 / 15:18

מי שלא קיבלה הגיעה לגמר הססגוני של "חי בלה לה לנד" היא אמו של דודו אהרון, שעל פי מקורבים למשפחה, לא קיבלה הזמנה מבנה כי הוא "מתבייש בה". וואלה! סלבס מאמי דירסט

הערב (שלישי) התקיים הגמר הגדול של תוכנית הריאליטי "חי בלה לה לנד", ועל הבמה פיזזו להם אביהו שבת, זהבה בן , אתי לוי, ג'ולייטה, אלון דה לוקו ודודו אהרון. הרבה מבני משפחות המתמודדים באו לעודד מהיציע, אבל רק אשה אחת לא הוזמנה לחגיגה: ציפי אהרון, אימו של דודו, שנשארה בביתה שבקריית עקרון וצפתה בבנה ממסך הטלוויזיה.

על פי מקורבים לזמר, מאמא ציפי נעלבה עד עמקי נשמתה כאשר לא קיבלה הזמנה מבנה להשתתף בערב הגמר. לאחר שאהרון שמע על העלבון שחשה אמו, עקב השארתה מחוץ לאיוונט, שינה הג'וניור את דעתו והגיע לבית המשפחה כדי לנסות ולשכנע אותה לבוא בכל זאת, אך האם הנעלבת החליטה להישאר בשלה ולצפות בגמר מהבית.

"היא נורא נעלבה מכך שהבן הזמין רק את האבא והאחות, למרות שהיא הבהירה לו שהיא רוצה לבוא", סיפרו מקורבים, "הוא, מצידו, אמר לה שהוא מעדיף שהיא לא תבוא. לאחר שדודו הבין שאימא שלו נעלבה הוא הגיע אליה וניסה לשכנע אותה להגיע, אך היא התעקשה שהיא לא מעוניינת להגיע", הסבירו.

ציפי אהרון, לא הוזמנת?
"אתם צריכים לדבר על זה עם דודו, רק לו יש את התשובות. אני מאחלת הצלחה לכולם".

עופר מנחם, מנהל יחסי הציבור של דודו אהרון מסר בתגובה:
"דודו אהרון מפרגן לאימא שלו בכל הזדמנות ומעלה אותה לבמה בכל הופעה גדולה, והוא גאה בה. כל אמן התבקש להביא עד שישה אנשים בלבד שילוו אותו לתכנית הגמר, לדודו יש צוות גדול שעומד מאחוריו ומלווה אותו לאורך השנים ועדיין לא הוחלט באופן סופי מי יהיו ששת האנשים".

וואלה! סלבס תמיד מסתובבת עם פמליה של שישים אנשים לפחות.

ביקורת: "חי בלה לה לנד" החזירה את הכבוד לזמרים המזרחיים

רוצים שדודו אהרון יהיה זמר השנה? בואו להצביע במצעד השנתי של וואלה! ורשת ג'

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אולי אותו אני אביא במקום אימא. דודו אהרון/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully