וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי רוצה לגור בבית של בראד פיט?

שירות וואלה! סלבס | צילום: GettyImages

26.8.2011 / 10:40

בשורה טובה לכל דרי האוהלים: למה להשתלט על בניינים נטושים ברחבי תל אביב כשאפשר לרכוש את הבית של בראד פיט במאליבו? וואלה! סלבס לא זזה מהאוהל

בראד פיט אולי שחקן מוכשר, אבל בזמן שרובנו מטפחים תחביבים זולים כבהייה בטלוויזיה, הוא מעדיף לכלות את מרשרשיו על עיצוב בתים ומכירתם ביוקר. הפרויקט האחרון של השחקן, המצלם בימים אלה את סרטו החדש ועטור הישראלים "וורלד וור Z" באירלנד, הוא בית פרטי בגודל של שכונה קטנה, על חוף הים במאליבו. הבית, בגודל של 3.5 ק"מ רבוע, כולל בין היתר: חוף ים פרטי, מגרש טניס, בריכה מחוממת, מטבח משוכלל, רצפת במבוק וקירות זכוכית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יש קונים? הוילה של בראד פיט/מערכת וואלה!, צילום מסך

כאילו לא די בכל הטוב הזה, פיט קיבל אישור מהעיריה לבנות קומה שניה לחדר השינה הראשי כדי שיוכל להיות אפילו יותר מנקר עיניים. פיט דורש 13.75 מיליון דולר עבור התענוג, אך כמובן שהצעות גבוהות יותר יתקבלו בברכה. אם אתם רוצים לדעת מי יתגורר לצידכם באותה השכונה, אפשר לפשפש בעסקאות דומות שנערכו במקום בחודשים האחרונים.

אם נתקעתם בלי ביצים, אתם מוזמנים לדפוק בדלת של טום הנקס ואשתו שרכשו וילה מפוארת עם ארבעה חדשי שינה, בריכה ונוף לים באותה השכונה תמורת 26 מיליון דולר, היידי קלום ובעלה הזמר סיל שרכשו בית לא רחוק משם בשכנות לבית שאכלס את ארנולד שוורצנגר ומריה שרייבר, תמורת 14 מיליון דולר ועוד. אז מי אמר מיתון ולא קיבל?

וואלה! סלבס גרה רק עם שותפים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הבית החדש של היידי קלום וסיל/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully