וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוהט: דיוויד בקהאם והבנים בים

שירות וואלה! סלבס

14.8.2011 / 12:42

בזמן שויקטוריה בקהאם עובדת על חזרה לגזרת הפרה-היריון שלה, בעלה דיוויד משוויץ בקוביות שתמיד היו שם. וואלה! סלבס במרחק נגיעה

בזמן שאשתו, ויקטוריה בקהאם, עובדת על המסת שומני ההיריון (למרות שבואו נודה בזה, גם אז היא נראתה כמו אנורקסית), בעלה דיוויד בקהאם לוקח את החלק הגברי של המשפחה ליום כיף בים.

כזכור, דיוויד וויקטוריה השיקו בתחילת יולי את בתם החדשה, סבן הארפר, שהגיעה למשפחה אחרי שלושה בנים. אז בזמן שויקטוריה מתחברת מחדש לילדה הקטנה שבה, (ומעלה במרץ תמונות לטוויטר), החליט בקס לטפל בצד הגברי של המשפחה. בוויקאנד האחרון הגיע הבועט עם שלושת הבנים: ברוקלין, רומאו וקרוז לחוף הים, כדי להתאמן בגלישה ולחשוף קצת ריבועים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יאמי. דיוויד בקהאם/מערכת וואלה!, צילום מסך

ויקטוריה, כמו שאפשר לנחש, נשארה בבית כדי לבלות עוד קצת זמן איכות עם הבת שלה. "אני עושה את כל הדברים שונה הפעם. אני רוצה שהכל יהיה טבעי ומושלם לילדה הקטנה שלי", סיפרה ויקי לפני הלידה, והתכוונה לעובדה שהפעם היא מתכוונת להניק את הצאצאית, ולא להאכיל אותה מבקבוק ויטון.

בכל אופן, מי שסקרן לראות איך נראה הגוף של הבקהאמית אחרי הלידה, ייאלץ לחכות עוד חודש. ב-11 בספטמבר צפויה מיז בקס, שהיא גם מעצבת אופנה, להציג את הקולקצייה שלה, וגם את הגוף, בשבוע האופנה בניו יורק - חודשיים בלבד אחרי הרחבת המשפחה. עד אז, היא מספרת לכל מי שרוצה לשמוע שהיא גזרה על עצמה דיאטה ללא סוכר וללא פחמימות, כדי שתוכל להציג את הבגדים שלה כמו שהיא הכי אוהבת: רזה.

וואלה! סלבס רוצה להעביר עוד קצת זמן עם הבנים, ברשותך.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נשיקה באוויר. בקהאם והבן קרוז/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully