וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרגול : "לא חידדתי את דבריי, אני בעד המפגינים"

יוני פרוים | צילום: יחצנים

2.8.2011 / 12:46

אחרי דבריה של מרגול נגד מחאת הדיור, החלו הסלבס בפוגרום טוויטים נגדה. היום היא מבהירה: "אני בעד המפגינים". וואלה! סלבס מ' זה מרגול

מרגול סופגת אש על התבטאויותיה אתמול (ב') נגד מחאת האוהלים. מרגול התראיינה לתוכנית "נכון להבוקר" בגלי צה"ל ואמרה: "אני מסתכלת על המחאה בשוויון נפש, אפילו עם קצת שמחה לאיד", והוסיפה: "במשך שנים מחיתי, אבל קראו לי בכיינית מקצועית. אמרו לנו לכו לעבוד, תעשו פחות ילדים ותפסיקו לשתות עראק בתגובה". בהמשך היא אף הוסיפה: "הרציונל שלי מבין על מה המחאה, בנשמתי אני אדם שחושב שזכות האדם הבסיסית היא שתהיה לו דירה, שהמדינה תתערב ותדאג לו קצת. אבל אני לא יכולה לשקר - הלב שלי לא נמצא בהפגנה הזו".

כצפוי, התגובות הנזעמות בטוויטר לא איחרו להגיע. "פעם השתתפתי בפאנל עם מרגול", צייצה דנה ספקטור. "היא נבחה עלי שאני משהו כמו מלעוחה אשכנזטולית?, עם הוילה שלי בצפון תל אביב והמכונית היקרה, ואני שתקתי בהתנצלות", ואז הוסיפה: "כשהסתיים הפאנל, הרמתי יד למונית, ופתאום נזכרתי שאין לי מכונית, ואני בכלל לא גרה בצפון ת"א. על פני חלף רכב שטח חדש ושחור, בתוכו ישבה מרגול".

אסי עזר צייץ: "חבל מרגול. עד עכשיו חיבבתי אותך".

הזמרת איה כורם הסתפקה ב: "אחלה, מרגול. באמת, אחלה".

נועה תשבי, ממושבה בתפוצות, לא כתבה סטטוס, אבל ריטווטה את דבריו של העיתונאי יובל אברמוביץ' שכתב: "היום החזרתי את מכשיר המים המינרלים וביטלתי את המנויים לעיתון. שלא תגידי שאני שייך לדור המפונקים".

נוי אלוש, רמיקסר המהפכה כתב: "אוי מרגול, אוי. די כבר, צאי מהסרט של דופקים את המזרחים והימנים שלך". ואחר כך הקליד עוד ציוץ: "דיווח: מרגול פתחה מאהל קיפוח בטדי הפקות. נותנים לה שני שקלים מתחת למירי מסיקה בגלל שמירי מסיקה מזרחיה מתקדמת".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אולי לא חידדתי את דבריי". מרגלית צנעני/מערכת וואלה!, צילום מסך

וואלה! סלבס מיד עשתה פון בירור למרגול:

- מרגלית צנעני, מה נהיה?
"אני בעד המפגינים ומחבקת אותם. אני באה מחסרי הכל, שפר עליי גורלי, אבל אני לא אוהבת את כל הפוליטיקה שנלווית למחאה. אני בעד שיגידו את האמת, ליבי עם המפגינים ואני גם אגיע לשבת איתם, אבל לא עם המארגנים".

את טוענת שלא הובנת נכון?

"אני אולי לא חידדתי את זה כמו שצריך. אני בעד המפגינים אבל לא בעד המארגנים, אנשים מתלוננים שקשה לחיות ממשכורת של 17 אלף שקל בחודש. מה יגידו אלו שמרוויחים שכר מינימום ועם זה הם צריכים לחיות? המאבק צריך להיות על משכורות מינימום, חינוך, בריאות ולא דירה ברוטשילד".

וואלה! סלבס, כרגיל, הלכה לבכות למנהל הבנק שלה.

ואתם? סולחים למרגול או שבכלל מסכימים איתה? בואו לדבר על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully