וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר רפאלי ודיוויד פישר לא רוצים להוציא כסף

שירות וואלה! סלבס

31.7.2011 / 11:42

ספוטד: בר רפאלי מלווה בדיוויד פישר, נתפסה כשהיא מנסה להתחמק מתשלום על חפציה האישיים בנמל איטליה. ואם זה לא מספיק, היא גם טסה בחברת 'איזי ג'ט'. על דברים זולים משלמים ביוקר

קבלו הוכחה שבר רפאלי היא הכי ישראלית שיש: לא, היא לא הבריגה ברזים מקיר המלון אל חפציה האישיים. הסופר מודל נתפסה על ידי הפפראצי בשדה התעופה באיטליה כשהיא מנסה לדחוס לטיסת "איזי ג'ט" (פשוטה פשוטה פשוטה) מזוודה במשקל עודף, אך נכשלת חרוצות. רפאלי והבויפרנד, דיוויד פישר, ממשיכים ליצור סנסציות כשהם שוהים בנופש: אך בשבוע שעבר דיווחנו כי נערת הזוהר ובן זוגה תועדו ע"י עדשות הפפראצי בחופשתם בסרדיניה, כשבר פירגנה לכם במופע חשפנות כשדיגמנה תאונת ביקיני, כשאחת מפטמותיה נפלטה מחזיית בגד הים היישר אל הפלאשים.

בנוסף על עוגמת הנפש ההיא, האתר האנגלי "דיילי מייל", שסיקר את הארוע הנוכחי בשדה התעופה, כינה בבוז את רפאלי "חסכנית", כשבחרה לטוס בחברה זולה וככל הנראה גם כשניסתה להעביר את חפציה המרובים ללא חיוב על משקלם המוגזם. כשנתפסה רפאלי על ידי עובדי הנמל, עדי ראייה של אתר הגוסיפ דיווחו שהבלונדה החלה מעבירה חפצים ממזוודה למזוודה מתיק לתיק, לעייני כל עוברי האורח רק כדי לא לחטוף קנס כספי.

אותו האתר שוב לגלג על זו, כשהפעם, לאחר ניסיונותיה ומאמציה להתחמק מתשלום הקנס הכספי, הוכתרה גם כבעלת זירו תפיסה מרחבית, כשהתיק שרצתה להעלות למטוס הושלך יחד עם שאר תכולת המטען אל בטן המטוס עקב מידותיו הגדולות לתקנים. וואלה! סלבס גם עושה אישיו ממשקל עודף.

רוצים לעזור לבר בעשרה שקלים? בואו לפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אופסי, אני צריכה לשלם על זה? בר ודיוויד פישר בשדה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully