וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירית רחמים ולירון בסיס מתגרשים

יוני פרוים | צילום: אביב חופי

27.7.2011 / 15:47

אחרי גל שמועות עכורות והכחשות, עכשיו זה סופי: אירית רחמים ולירון בסיס בדרך לפירוק החבילה. מקורבים לאירית: היא עוברת תקופה קשה במיוחד. וואלה! סלבס לוקחת שני כדורי הרגעה

אחרי גל שמועות עכור ששטף את הביצה אודות בעיות ביחסיהם של אירית רחמים ובעלה, הכדורגלן לשעבר, לירון בסיס, מאשרים היום מקורבים לשורדת, כי אכן השניים בדרך לפירוק החבילה.

לפני שבוע הגיבה רחמים על גל השמועות: "אני ולירון נשואים 11 שנה, ואני רוצה לשמור על זכות השתיקה ולשמור עליי ועל בעלי. קיים משבר בזוגיות". עכשיו, כך מסתבר, המשבר הגיע לקרע של ממש. מקורבים לזוכת הישרדות מספרים כי על אירית עוברת תקופה ממש לא פשוטה והיא מנסה לגונן על משפחתה כמה שניתן. עוד הם מוסיפים, כי הבעיות בזוגיות התחילו לבעבע עוד לפני הנסיעה של אירית להישרדות איי קמרינס ומשבר קלטות הוידאו המפורסם (בה קיבלו כל השורדים קלטות וידאו מהבית ורק אירית לא), אבל בני הזוג חיכו עד שכל ההתרגשות סביב הריאליטי תחלוף והחליטו להיפרד בעדינות בגלל הילדים המשותפים. "אם לא היו להם שני ילדים שהיא קמה למענם בבוקר והכבוד הגדול היא רוחשת למשפחה של לירון, שהיא כמו המשפחה שלה, היא הייתה מתגרשת מזמן", הם אומרים. "זה היה נגמר גם בלי קשר להישרדות".

אירית רחמים, אנחנו מודאגים!
"החיים שלי ממשיכים כרגיל. כל בוקר אני מחייכת כשאני רואה את הילדים שלי, אני עובדת כרגע על פרוייקט מאוד גדול והכי חשוב - על נושא הזוגיות אני לא מגיבה".

וואלה! סלבס תנחם את עצמה בינתיים עם שנדליר, אבל היא לא בטוחה שזה יעזור.

בואו לבכות איתנו בפייסבוק

אירית רחמים, לירון בסיס. אביב חופי
עצוב. אירית רחמים ולירון בסיס בימים יפים יותר./אביב חופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully