וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לירון פלדמן משוחררת

וואלה! סלבס | צילום: שוקה כהן

18.7.2011 / 9:10

על החלון ישבתי, וסמס כתבתי, אבל הוא לא היה ללירון, שעפה אתמול כמו אווירון. לנס ציונה היא חזרה, וזוהי סוף החוויה. וואלה! סלבס נפרדת מלירון פלדמן, התמודדת הכי לירית בבית

אחרי שבוע סוער במיוחד בוילת "הדור הבא 24/7", לירון פלדמן, בת 29 מנס ציונה, היא הרווקה השלישית שעוזבת את איתן אורבך לאנחות. אחרי שחוקי המשחק השתנו, הצופים הם אלו שקבעו את ארבעת המועמדות להדחה, ואיתן הוא זה שקבע מי תכנס בחזרה לחייו ומי תגיד לו יפה שלום. לירון, שכבר הייתה מועמדת לעזוב את הוילה, היא זאת שנבחרה. "זה היה ברור שביני לבין איתן אין שום רומנטיקה", היא אמרה אחרי שנקבע שהיא המועזבת השלישית. "אני באתי לחוויה, באתי להראות שגם אימהות יכולות לחוות אהבה".

לירון, שהעידה על עצמה כמשוררת מחוננת, יצאה השבוע אחרי ריב סוער עם אתי, שהאשימה אותה בריכולים מאחורי הגב. במהלך הריב, דווקא אתי הייתה האחת עם פניני הלשון, כשזרקה ללירון שהיא "סמרטוט ריצפה", "גועל נפש", "צבועה", והגרנד פינאלה: "ארבע שנים אף אחד לא רוצה אותך". לירון התעקשה אחרי ההדחה ש"למרות הכל אני אוהבת אותה. היא מדהימה ומגיעה לה האהבה שהיא מקבלת. אני מקווה שהיא תשאר בבית ותשמח את כולן".

וואלה! סלבס מקווה שהיא תצליח להסתדר בלי המשוררת הרשמית של הבית.

לירון פלדמן. שוקה כהן
מגע ידך על גופי העדין/שוקה כהן
לירון פלדמן. שוקה כהן
צמרר את גופי וגרם לי להבין/שוקה כהן
לירון פלדמן. שוקה כהן
שאין דבר יותר מיוחד ממך/שוקה כהן
לירון פלדמן. שוקה כהן
ואותך אני כמו רוצה/שוקה כהן
לירון פלדמן. שוקה כהן
זה לא שיר לאיתן, זה לחבר האמיתי שלי/שוקה כהן
לירון פלדמן. שוקה כהן
הבלאקי. צייתן, שקט ורוטט/שוקה כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully